کد خبر: 257116
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

سرخط خبرهای چهارشنبه ۱۲ دی‌ماه ۹۷؛

از واکنش تند نوبخت به استعفای وزیر بهداشت تا منتفی شدن استیضاح وزیر علوم

واکنش تند نوبخت به استعفای وزیر بهداشت، ناشناخته بودن منشأ بوی نامطبوع در شهر تهران، منتفی شدن استیضاح وزیر علوم و واکنش علی مطهری به اظهارات باهنر درباره علت تداوم حصر را در سرخط خبرهای چهارشنبه 12 دی‌ماه 97 ببینید.

حجم ویدیو: 27.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12 دانلود ویدیو
کد خبر: 257116
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۲۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در واکنشی تند نسبت به استعفای وزیر بهداشت به دلیل بودجه گفته: می‌خواهید سازمان برنامه و بودجه را هم به وزارت بهداشت ببریم، من هم استعفا دهم؟!


***
امروز همزمان با غروب خورشید بوی نامطبوعی در اکثر نقاط شهر تهران به مشام رسید که برخی از منابع خبری منشأ آن را اشکال در خطوط فاضلاب عنوان کردند اما ملکی سخنگوی آتشنشانی در گفت‌وگو با اعتماد‌آنلاین اعلام کرد منشأ این بو فاضلاب نیست و هنوز مشخص نشده است.


***
حسین سیمایی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 75 نماینده امضای خود از طرح استیضاح وزیر علوم پس گرفتند و این استیضاح از حدنصاب افتاد.


***
علی مطهری نائب رئیس مجلس در واکنش به این اظهارات باهنر مبنی بر منتفی شدن رفع حصر در سال 96 به دلیل نامه کروبی گفته که اگر تصمیمی برای رفع جصر در سال 96 هم وجود داشته بیانیه آقای کروبی نمی‌تواند نافی آن تصمیم باشد. این دوستان نباید انتظار داشته باشند به خاطر رفع حصر نظرات و تفکرات آقایان کروبی و موسوی تغییر کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها