کد خبر: 257356
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۷:۵۵:۰۰
| |

مشکلات یک تیم والیبال زنان برای ادامه بازی‌های لیگ؛

به اعتبار نایب‌رییس فدراسیون اسپانسر را قبول کردیم

سرمربی تیم والیبال زنان مبنا تجارت کاسپین می‌گوید به اعتبار نایب رئیس سابق فدراسیون، اسپانسرمان را قبول کردیم.

به اعتبار نایب‌رییس فدراسیون اسپانسر را قبول کردیم
کد خبر: 257356
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال مبنا تجارت کاسپین به حاضر نشدن در دیدار هفته هفتم لیگ برتر مقابل توپکا بابلسر اشاره و بیان کرد: علت این تصمیم عدم پایبندی اسپانسرمان به تعهداتش است چون تقریبا دو ماه می‌شود که به هیچکدام از تعهداتش عمل نکرده و فکر می‌کنم ادامه دادن با چنین اسپانسری برای بازیکنان و تیم اشتباه باشد. الان حتی هزینه اعزام هم نداریم بنابراین تصمیم گرفتیم در مسابقه شرکت نکنیم.

او در این مورد افزود: این اسپانسر چند بازی اول را به سالن می‌آمد و هزینه‌های بازی را که شامل حق داور و چیزهای دیگر بود، پرداخت می‌کرد نهایتا این هزینه‌ها درحد پنج میلیون بوده اما هر بار به ما می‌گفت چکمان پرداخت نشده. در لیگ بانوان اینگونه نیست که اسپانسر بازی‌های اول پول بدهد بر همین اساس گفتیم حتما نیم فصل این پول را می‌دهد اما پرداخت نشد. خیلی با اسپانسرمان تماس گرفتیم حتی خانم زبردست تماس گرفت و به این اسپاسر مهلت داد اما هنوز هزینه‌ای پرداخت نشده. البته همچنان می‌گوید پرداخت می‌کنم اما تا الان غیر از هزینه مسافرت هیچ پولی به بازیکنان نداده است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که این اسپانسر در ادامه لیگ هم به تعهدات خود عمل نکند چه تصمیمی می‌گیرید؟ گفت: فعلا نمی‌توانیم تصمیم قطعی بگیریم چرا که باید با فدراسیون صحبت کنیم تا ببینیم تصمیم نهایی به چه صورت است.

سرمربی تیم مبنا تجارت کاسپین با بیان اینکه صدیقه کعبی زاده نایب رئیس قبلی زنان این اسپانسر را به ما معرفی کرد، افزود: قابل اعتماد بودن این اسپانسر را با اعتماد به صدیقه کعبی زاده، نایب رئیس سابق فدرسیون انجام دادیم چون این او این اسپانسر را به ما معرفی کرد و بسیار به آن مطمئن بود در نتیجه ما هم قبول کردیم. پشتوانه پذیرش ما نایب رئیس سابق فدراسیون بود.

او در این مورد افزود: گله‌ام از این است که تمام این معضلات را اسپانسر برایمان ایجاد کرده، ما به احترام نایب رئیس قبلی آمدیم و امیدوارم پیگیری کند تا حق و حقومان را بدهند. درست است که او اکنون نایب رئیس فدراسون نیست اما نمی‌شود هر کس می رود تیم را رها کند. باید به وعده هایی که داده ملزم باشد، به اعتبار خانم کعبی زاده قرارداد امضا کردیم و امیدوارم پیگیر حقمان باشند.

سرمربی تیم زنان مبنا تجارت کاسپین در مورد سطح کیفی لیگ گفت: دوتیم پیکان و ذوب آهن سطحشان خیلی بالا است چون تیم پیکان که همه بازیکنانش ملی پوش هستند و تیم ذوب آهن هم نزدیک به 10 سال است که همین نفرات را حفظ کرده و کار می‌کند اما بقیه تیم‌ها در یک سطح هستند.

هاشمی در پایان بیان کرد: چندین سال است که می‌گویم اگر قرار است لیگ با سه یا چهار تیم برگزاری شود باید یکسری استراتژی‌ها را در نظر گرفت. برگزاری قهرمانی کشور و یا ملزم کردن برخی از موسسات و کارخانه‌های بزرگ و معتبر به تیمداری در بخش زنان از جمله این استراتژها است. می‌توانیم پیشنهادهای زیادی برای برگزاری بهتر لیگ داشته باشیم اما الان شرایط این است و تا الان برنامه فدراسیون این بوده، حتما پشت این روال برنامه ای وجود دارد اما امیدوارم از این به بعد تفکرات بهتری ارائه شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها