کد خبر: 257513
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۰:۴۴:۰۰
| |

پرویز پرستویی خطاب به کمال تبریزی:

تن آنتونی کوئین را در گور نلرزانید

در اظهاراتتان اشاره کردید رابرت دنیرو در تمام بازی‌هایش باز خود رابرت دنیروست. تنها کسی که تنوع در بازی‌هایش وجود دارد، آنتونی کوئین است. و حامد بهداد برای من یادآور آنتونی کوئین است... من نمی‌گویم حامد بهداد بازیگر بزرگی است یا کوچک اما خواهش میکنم با تمام احترامی که برایتان قائل هستم، به پاس تجربه خوبی که با شما در فیلم لیلی با من است و مارمولک و مهر مادری داشتم، به رابرت دنیرو توهین نکنید و تن آنتونی کوئین را در قبر نلرزانید.

تن آنتونی کوئین را در گور نلرزانید
کد خبر: 257513
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۰:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| «پرویز پرستویی» بازیگر مطرح سینما با انتشار یادداشتی نسبت به اظهارنظر کمال تبریزی درباره حامد بهداد واکنش نشان داد.

پرویز پرستویی در یادداشتی که در اینستاگرام منتشر شده، نوشته است:

«آقای کمال تبریزی

امروز به اظهارنظری از شما برخوردم که برایم تعجب‌برانگیز بود و آن اینکه در اظهاراتتان اشاره کردید رابرت دنیرو در تمام بازی‌هایش باز خود رابرت دنیروست. تنها کسی که تنوع در بازی‌هایش وجود دارد، آنتونی کوئین است و حامد بهداد برای من یادآور آنتونی کوئین است. من اصلا کاری به کار حامد بهداد ندارم.

ایشان بازیگر بزرگی است و خودش شاید یادش نباشد که بنده به توصیه رامبد جوان در پشت‌بام وزارت صنایع سر فیلمبرداری فیلم مومیای 3، ایشان وزنده‌یاد پوپک گلدره را به همایون اسعدیان برای بازی در فیلم آخر بازی معرفی کردم، پس دشمنی‌ای با ایشان ندارم.

من نمی‌گویم حامد بهداد بازیگر بزرگی است یا کوچک اما خواهش می‌کنم با تمام احترامی که برایتان قائل هستم، به پاس تجربه خوبی که با شما در فیلم لیلی با من است و مارمولک و مهر مادری داشتم، به رابرت دنیرو توهین نکنید وتن آنتونی کوئین رو در قبر نلرزانید.

اگه می‌خواهیم برای فیلم‌مان تبلیغ کنیم، از هر کس و هر چیزی به عنوان دستاویز استفاده نکنیم و سعی کنیم آدم‌ها را با خودشان مقایسه کنیم. شما فیلمسازی ارزشی هستید. از شما توقع داریم اسیر تبلیغات کاذب نشوید.»

پرویز پرستویی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها