کد خبر: 257599
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

مشاور عالی سازمان سنجش تشریح کرد:

میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی برای پذیرش در کنکور 98

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: براساس مصوبات چهاردهمین جلسه شورای عالی سنجش و پذیرش دانشجو برای پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی در آزمون سراسری سال 1398 میزان تاثیر سواد تحصیلی حداکثر 30 درصد و با تاثیر مثبت براساس ضوابط مندرج در قسمت‌های الف و ب بند یک مصوبه مذکور خواهد بود.

میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی برای پذیرش در کنکور 98
کد خبر: 257599
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره نحوه پذیرش حداقل 85 درصد کنکوری‌ها بر اساس سوابق تحصیلی گفت: براساس مصوبات چهاردهمین جلسه شورای عالی سنجش و پذیرش دانشجو برای پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی در آزمون سراسری سال 1398 میزان تاثیر سواد تحصیلی حداکثر 30 درصد و با تاثیر مثبت براساس ضوابط مندرج در قسمت‌های الف و ب بند یک مصوبه مذکور خواهد بود.

وی افزود: حداقل 85 درصد ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزشی عالی کشور از سال 1398 به بعد صرفاً براساس سوابق تحصیلی و خارج از فرآیند آزمون سراسری انجام می‌شود. آیین‌نامه اجرایی این مصوبه تا پایان دی ماه 1397 در سازمان سنجش آموزش کشور تهیه و پس از تصویب در شورای سنجش و پذیرش دانشجو و قبل از شروع ثبت نام آزمون سراسری سال 1398 به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

او تصریح کرد: میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی برای پذیرش رشته‌های باآزمون در آزمون سراسری 99 و بعد از آن پس از تصویب در شورای سنجش و پذیرش دانشجو به اطلاع عموم و داوطلبان ذیربط خواهد رسید.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها