کد خبر: 258068
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۷

از استعفای رییس دانشگاه علوم پزشکی تا بازگشت 31 هزار دانش‌آموز به مدارس

انتقال آب از دریا، ساماندهی معتادان متهاجر، استعفای رییس دانشگاه علوم پزشکی و بازگشت دانش‌آموزان به مدرسه مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از استعفای رییس دانشگاه علوم پزشکی تا بازگشت 31 هزار دانش‌آموز به مدارس
کد خبر: 258068
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست گفته انتقال آب از دریا به داخل سرزمین برای برطرف کردن نیاز آبی مصرف‌کنندگان صنعتی و آب شرب و بهداشت مردم در صورت نیاز و با رعایت ضوابط زیست‌محیطی از نظر من بلامانع است.

میرحمایت میرزاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص حمایت از دانشجویانی که قبل از نوسانات ارزی به خارج از کشور رفتند، گفت: ما نمی‌توانیم از نان مردم به‌خاطر کسی که می‌خواهد برای تحصیل رشته‌های کارشناسی که در شهر و شهرستان خودش وجود دارد به خارج از کشور برود، بزنیم و از او حمایت کنیم یا به نوعی دیگر مشکلات مردم را نادیده بگیریم.

رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از 142 هزار بازمانده از تحصیل در سال 97-96 داشتیم، گفت: در سال تحصیلی گذشته، بیش از 31 هزار نفر به مدرسه برگشته‌اند.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفته 22 درصد نوجوانان اضافه وزن دارند. 12 تا 13 درصد کودکان زیر دو سال کشور نیز در معرض اضافه وزن ‏هستند و در برخی استان‌های برخوردارتر مثل استان‌های شمالی، این میزان به 20 تا 30 درصد رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر از پیش‌بینی طرح‌های ویژه برای ساماندهی معتادان متجاهر پایتخت در برخی محلات حاشیه‌ای مانند شوش و هرندی خبر داد.

مسعود ناصری‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از سمت خود استعفا داد. پیش از این و در روز پنج‌شنبه عباس زارع‌نژاد، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت پس از استعفای وزیر بهداشت از سمت خود استعفا داده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها