کد خبر: 258787
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز/ ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۷

دستور رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی به نامه اسماعیل بخشی/ آخرین وضعیت لوایح مرتبط با FATF/ اظهارنظر عضو کارگروه مصادیق مجرمانه درباره فیلترینگ اینستاگرام

دستور رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی به نامه اسماعیل بخشی، وضعیت لوایح مرتبط با FATF و اظهارنظر عضو کارگروه مصادیق مجرمانه درباره فیلترینگ اینستاگرام مهمترین خبرهای دوشنبه 17 دی 97 بود.

حجم ویدیو: 15.07M | مدت زمان ویدیو: 00:07:07 دانلود ویدیو
کد خبر: 258787
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۲۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت‌الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و مجلس گفته که کمیسیون امنیت ملی مجلس فردا در جلسه خود اظهارات اسماعیل بخشی درباره شکنجه‌ را بررسی می‌کند. بعد از این اظهارات فلاحت پیشه، آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه اعلام کرد که به دادستان کل کشور دستور داده تا تیمی برای بررسی موضوع مطرح شده در نامه اسماعیل بخشی به منطقه بروند و نتایج بررسیشان را به اطلاع مردم برسانند. او همچنین گفته که خلاف احتمالی یک بازجو را نباید به حساب یک مجموعه گذاشت.

***

درحالی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی شنبه گذشته در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد که حسین میرمحمدصادقی، معاون قوانین مجلس امروز با توجه به نزدیک بودن ضرب‌الاجل FATF گفته که لایحه پالرمو تا زمان تعیین شده به نتیجه می‌رسد اما درباره لایحه CFT مشخص نیست که آیا تصویب آن قبل از ضرب‌الاجل تعیین شده خواهد بود یا خیر.

***

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در دیدار با معاونان وزارت جهادکشاورزی گفته که اسم برجام را هم نمی‌شود برد، چراکه بعضی ناراحت می‌‌شوند. رئیس‌جمهوری همچنین تاکید کرد: می‌‌‌دانم بخش بزرگی از مواد غذایی مردم قاچاق می‌‌شود.

***

رمضانعلی سبحانی‌فر عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفته که فیلترینگ اینستگرام یا باید از مسیر کارگروه مصادیق مجرمانه انجام شود یا در دستورکار شورای عالی فضای مجازی قرار بگیرد در صورتی که چنین موضوعی در هیچ یک از این دو مرجع عالی وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها