کد خبر: 258924
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۱۰:۵۶:۰۰
| |

دبیر جشنواره کودکآنلاین مطرح کرد؛

محتوای فضای مجازی مناسب کودکان نیست

سید جمال هادیان طبایی زواره دبیر جشنواره کودکآنلاین با اشاره به ضرورت استفاده از استعدادهای موجود در حوزه تولید محتوا، عنوان کرد: بیش از 80درصد محتوای مورد استفاده کودکان ما در فضای مجازی مناسب آنها نیست.

محتوای فضای مجازی مناسب کودکان نیست
کد خبر: 258924
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۱۰:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| با توجه به ضرورت تولید محتوا برای استفاده کاربران کودک و نوجوان، جشنواره وبسری و فیلم کوتاه کودکآنلاین تحت ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

این جشنواره فرصتی است برای ایده هایی که جای رشد دارند. ایده های خلاق از سوی کارشناسان برگزیده می شود و در ادامه نیز مورد حمایت قرار می گیرند. جشنواره کودک آنلاین به عنوان یک شتابدهنده برای تولید محتوای مناسب ویژه کودکان و نوجوانان برای فضای مجازی عمل خواهد کرد.


در دومین نشست خبری ویژه اطلاع رسانی درباره این رویداد که امروز سه شنبه برگزار شد، سید جمال هادیان طبایی زواره دبیر جشنواره کودک آنلاین در این نشست اظهار داشت: جالب است که ما استعدادهای زیادی در حوزه تولید محتوا داریم اما کمتر از 20 درصد در این زمینه فعالیت کرده ایم. اگر کودک از والدین بپرسد که چه جیزی تماشا کنم و یا چه بازی کنم، ما پاسخی برای آن نداریم.


وی همچنین گفت: تعداد زیادی اثر در زمینه محتوا به دبیرخانه جشنواره رسیده است. در نظر داریم به 20 ایده سرمایه اولیه برای تولید پایلوت بدهیم. تمام شرایط پرورش و رشد فراهم می شود و اگر نمونه ها موفق باشند در مرحله داوری قرار می گیرند تا در نهایت یک تا دو فصل از ایده شان را با تسهیلات و حمایت وزارت ارتباطات تولید کنند.


وی افزود: در حال حاضر که 48 ساعت از اتمام زمان ارسال پروژه ‌به دبیرخانه می‌گذرد ، 638 ایده و 482 فیلم ویژه کودکان به جشنواره رسیده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها