کد خبر: 259050
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

احمد بخشایش اردستانی، نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین مطرح کرد:

رییسی و قالیباف برای 1400 نامزد نمی‌شوند/ چهره‌های جدیدی در انتخابات بعدی وارد عرصه رقابت خواهند شد

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اصلا جمنایی شکل نگرفته است که اختلافاتی در آن بخواهد شکل بگیرد. یک سری نشست‌هایی برگزار شده که بیشتر شکل دورهمی دارد. اصلا چیزی نبوده که اختلافی ایجاد شود و اصلا معلوم نیست که چه کسانی در آینده وارد عرصه رقابت انتخاباتی می‌شوند.

رییسی و قالیباف برای 1400 نامزد نمی‌شوند/ چهره‌های جدیدی در انتخابات بعدی وارد عرصه رقابت خواهند شد
کد خبر: 259050
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد بخشایش اردستانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که اختلافات به جا مانده در جمنا تا چه اندازه عملکرد اصولگرایان را در انتخابات 98 تحت تاثیر قرار می‌دهد، به اعتمادآنلاین گفت: اصلا جمنایی شکل نگرفته که اختلافاتی در آن بخواهد شکل بگیرد. یک سری نشست‌هایی برگزار شده است که بیشتر شکل دورهمی دارد. اصلا چیزی نبوده که اختلافی ایجاد شود و اصلا معلوم نیست که چه کسانی در آینده وارد عرصه رقابت انتخاباتی می‌شوند.

وی ادامه داد: آقای رییسی طی چند روز آینده که به طور مسلم حکم‌شان به نام ریاست قوه قضاییه بخورد، برای ریاست جمهوری اقدام نمی‌کند. همچنین آقای قالیباف چون چندین و چند دور برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرده، خیلی زیبنده نیست که دوباره برای انتخابات ریاست جمهوری وارد میدان شود. اگر قرار بود او رای بیاورد، تا الان رای آورده بود و نیازی برای نامزدی دوباره نیست.

بخشایش با بیان اینکه در انتخابات بعدی چهره‌های جدیدی وارد عرصه رقابت خواهند شد، گفت: در دوره آینده جریانات با نام جدید و شعار جدید ولی با همان درون‌مایه اصلاح‌طلبی و اصولگرایی وارد میدان رقابت خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها