کد خبر: 259224
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس خبر داد:

جلسات جداگانه‌ای با وزیر اطلاعات و اسماعیل بخشی برگزار شد

فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: اعضای این فراکسیون جلسات جداگانه‌ای با وزیر اطلاعات و اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه در مورد ادعاهای وی برگزار کردند.

جلسات جداگانه‌ای با وزیر اطلاعات و اسماعیل بخشی برگزار شد
کد خبر: 259224
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به جلسه صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید با وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات استان خوزستان اشاره و بیان کرد: در این جلسه سه موضوع روابط با اروپا، مسائل اقتصادی و ادعای اسماعیل بخشی در مورد شکنجه وی در زمان بازداشت توسط وزارت اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت.


وی اضافه کرد: وزیر اطلاعات در این جلسه توضیحاتی در رابطه با ارتباط با اروپا و مسائل اقتصادی و همچنین ادعای آقای بخشی به نمایندگان ارائه کرد و در ادامه نیز مدیرکل اطلاعات استان خوزستان مستنداتی را ارائه داد.


سعیدی اضافه کرد: اعضای فراکسیون امید همچنین روز گذشته با بخشی و وکیل وی جلسه داشتند و سخنان وی را استماع کردند، پیگیری‌های ما در مورد ادعای وی ادامه دارد و نتیجه بررسی ها را بعد از بررسی قوه قضاییه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص ادعای بخشی اعلام می کنیم.


اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز روز گذشته جلسه‌ای با حضور وزیر اطلاعات و مدیران این وزارتخانه داشتند که آنان در این جلسه تاکید کردند که اسماعیل بخشی به هیچ وجه در دوران بازداشت این وزارتخانه شکنجه نشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها