کد خبر: 259510
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز/ ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۷

نظر ظریف درباره آینده سیاسی افغانستان/ درخواست فرزندان آیت‌الله هاشمی از حسن روحانی/ جلسه سه کشور عربی با اسرائیل برای مقابله با نفوذ ایران/ درخواست احمدی‌نژاد برای برگزاری تجمع خیابانی

اظهارنظر ظریف درباره آینده سیاسی افغانستان، جلسه چهارجانبه سه کشور عربی با اسرائیل برای مقابله با نفوذ ایران، درخواست فرزندان آیت‌الله هاشمی از حسن روحانی، پاسخ سخنگوی ستاد بودجه به نقدهای مربوط به بودجه و درخواست دوباره احمدی‌نژاد برای برای صدور مجوز برگزاری تجمع خیابانی از مهم‌ترین خبرهای امروز، چهارشنبه 19 دی‌ماه بودند.

حجم ویدیو: 4.36M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو
کد خبر: 259510
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد ظریف،وزیر خارجه با بیان اینکه من 11 همکارم را در حمله طالبان از دست دادم، گفته: نباید زندانی گذشته باشیم، آینده سیاسی افغانستان بدون طالبان ممکن نیست.


***


یک روزنامه‌نگار اسرائیلی از نشست چهارجانبه اسرائیل، عربستان، مصر و امارات متحده عربی برای مقابله با نفوذ ایران پرده برداشت. در این نشست همچنین توافق شد تلاش شود تا با نزدیک شدن به بشار اسد از تکیه کامل او به حمایت‌های ایران جلوگیری به عمل آید.


***

فاطمه و یاسر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگوی ویدئویی با اعتمادآنلاین با تاکید بر اینکه ما هنوز هم نمی‌دانیم دلیل ایست قلبی پدرمان چه بود، گفتند: شورای امنیت ملی نامه‌ای درباره پرونده مرگ آیت‌الله هاشمی به روحانی ارسال کرده است/ توقع داریم حسن روحانی پرونده مرگ پدرمان را پیگیری کند


***

محمود احمدی‌نژاد، رییس دولت نهم و دهم در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور بار دیگر خواستار صدور مجوز برگزاری تجمع خیابانی در اعتراض به سیاست‌ها و عملکردهای مقامات مسئول و نحوه اداره کشور از سوی قوای مختلف شد. معاون سیاسی وزارت کشور در واکنش به درخواست محمود احمدی‌نژاد، گفت که این تقاضا قابل بررسی است.


***


عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده: لایحه بودجه در بخش اعداد و ارقام، شفافیت لازم را ندارد. سخنگوی ستاد بودجه 98 به سخنگوی شورای نگهبان هم صحبت‌های کدخدایی واکنش نشان داده و گفته: نقادی بودجه باید به همراه مصداق باشد تا امکان پاسخ و اصلاح میسر شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها