کد خبر: 259912
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۴:۳۱:۰۰
| |

وزیر راه و شهرسازی:

شهرک‌های حمل و نقل نباید غایب باشند/ پایانه‌داری دولت پایان می‌یابد

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: نظام لجستیک یکی از نیاز‌های اساسی کشور است و شهرک‌های حمل‌ونقل حلقه مفقوده آن بوده و نباید غایب باشد.

شهرک‌های حمل و نقل نباید غایب باشند/ پایانه‌داری دولت پایان می‌یابد
کد خبر: 259912
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۴:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با گرامیداشت قیام 19 دی مردم قم، اظهار کرد: در چهل سالگی پیروزی انقلاب قرار داریم، اگر چه در برخی جنبه‌ها فعالیت کُندی داشته‌ایم، اما در برآیند دستاورد‌ها برای تحقق استقلال کشور بر اساس اراده ملت مستحکم بوده‌ایم.

وی افزود: باید توان مردم و سرمایه‌های در اختیار آن‌ها را شایسته‌تر در اقتصاد کشور به کار ببریم و در این مسیر دولت نباید تصدی‌گری داشته باشد.

وی با تاکید بر این‌که دولت باید از مردم پشتیبانی کند تا آن‌ها بتوانند سرمایه‌های خود را گسترش دهند، تصریح کرد: برخی از قوانین سخت ما تسهیل کننده نبوده است، اما با توجه به سیاست‌های کلی نظام و بهره مندی از قوانین رفع موانع تولید، قانون بهبود فضای کسب و کار و ظرفیت شورای گفتگو می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین وجه استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ اراده مردم کمک می‌کند تا بتوانیم به سمت توسعه شتابان حرکت کنیم.

اسلامی در ادامه با اشاره به طرح جامع حمل‌ و نقل بیان کرد:‌ نظام لجستیک یکی از نیاز‌های اساسی کشور است و شهرک‌های حمل‌ و نقل حلقه مفقوده آن است که نباید غایب باشند.

وی در پایان گفت:‌ پایانه‌داری کار دولت نیست و به آن پایان می‌دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها