کد خبر: 259955
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۷:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای فرهنگی/ ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۷

از اعلام فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره فیلم برلین تا بازی آل‌پاچینو در یک سریال

ممنوع‌الکاری علی قمصری، اعلام فهرست فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره فیلم برلین، بازی آل‌پاچینو در یک سریال و خبر‌های هیجان‌انگیزی از سریال «بازی تاج و تخت» از مهم‌ترین خبر‌های فرهنگی 21 دی‌ماه 97 بود.

از اعلام فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره فیلم برلین تا بازی آل‌پاچینو در یک سریال
کد خبر: 259955
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فهرست فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره برلین تکمیل شد برگزارکنندگان شصت‌ونهمین جشنواره فیلم برلین، اسامی 11 فیلم جدید رقابت‌کننده برای کسب خرس طلای این رویداد سینمایی را منتشر کردند. در این لیست نام هیچ فیلم ایرانی به چشم نمی‌خورد.

خبر هیجان‌انگیز برای هواداران «بازی تاج و تخت» مدیر اجرایی شبکه اچ‌بی‌او می‌گوید هر یک از قسمت‎های فصل هشتم «بازی تاج و تخت» حکم یک فیلم سینمایی را دارد و با هر قسمت، بینندگان وارد داستان و دنیایی جادویی خواهند شد.

ممنوع‌الکاری‌ام به من ابلاغ شده است علی قمصری، آهنگساز و نوازنده با اشاره به اینکه ممنوعیت کاری‌اش به او ابلاغ شده گفت: چون به من گفته شده بود از فردا ممنوع­‌الکار می‌شوی، آنجا با خیال اینکه آینده‌­ام معلوم شد و به سیم آخر زدم. الان صادقانه می­‌گویم که من شب آخر کنسرت، موازنه صدا را اصلا رعایت نکردم. در همین حال معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه موضوع ممنوع‌­الکاری قمصری را تکذیب و اعلام کرد که کنسرت، توسط خود او کنسل شده است.

آل‌پاچینو برای نخستین‌بار در یک سریال تلویزیونی بازی می‌کند آلپاچینو بازیگر سرشناس سینمای آمریکا قرار است برای نخستین‌بار در طول فعالیت حرفه‌ای‌اش در سریالی از آمازون ظاهر شود.

هنرمندی که تخت جمشید را به آرژانتین برد، درگذشت حسن حاجی نوری، پیشکسوت مجسمه‌ساز و خالق سرستون تخت جمشید در شهر بوینس آیرس آرژانتین، در سن 92 سالگی درگذشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها