کد خبر: 260523
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره «هنر مقاومت»:

400 اثر به دور پایانی «هنر مقاومت» راه یافتند

سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هنر مقاومت عنوان کرد: در هر یک از بخشهای ده گانه جشنواره امسال، حدود 40 اثر توسط داوران انتخاب شده است که در مجموع حدود 400 اثر به دور پایانی راه یافتند.

400 اثر به دور پایانی «هنر مقاومت» راه یافتند
کد خبر: 260523
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سید مسعود شجاعی طباطبایی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد رشد خیره کننده و افزایش روزافزون فعالان و هنرمندان هنرهای تجسمی کشور به صورت تشکل های خودجوش مردمی و حرکت های جهادی توسط جوانان پویا و متخصص ایرانی هستیم.


وی افزود: جشنواره پنجم هنر مقاومت با تغییر رویکرد در فرم و شیوه اجرایی و نیز تغییر در محتوای مضامین یکی از موفق ترین ادوار خود را سپری می کند و مسیر خود را پیدا کرده است.


شجاعی طباطبایی از انجام داوری اولیه بخشهای ده گانه و انتخاب آثار برتر و برگزیده برای نمایش و اکران در مرحله نهایی خبر داد و افزود: در هر بخش حدود 40 اثر توسط داوران بخش های مربوطه انتخاب شد و از بین این آثار، از پدیدآورندگان حائز رتبه و جایزه در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد.


پنجمین جشنواره هنر مقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در 10 بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» بهمن امسال برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها