کد خبر: 260713
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۵:۳۲:۰۰
| |

سه شنبه هفته جاری در دادگاه انقلاب؛

پرویز کاظمی و مدیرعامل سابق بانک سرمایه محاکمه می‌شوند

علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم و محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در هفته جاری پای میز محاکمه خواهند رفت.

پرویز کاظمی و مدیرعامل سابق بانک سرمایه محاکمه می‌شوند
کد خبر: 260713
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۵:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در جلسه رسیدگی به اتهامات این متهمان که سه شنبه این هفته در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار می‌شود، علی بخشایش فرزند روح الله به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در 46 فقره خیانت در امانت، پرویز کاظمی فرزند درویش به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در 41 فقره خیانت در امانت و محمدرضا توسلی فرزند غلامرضا به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در 40 فقره خیانت در امانت پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.

پرویز کاظمی وزیر رفاه و تامین اجتماعی دولت احمدی نژاد18 آبان ماه بازداشت شده بود. خبرگزاری ایرنا به نقل از یک منبع آگاه در قوه قضاییه نوشت بازداشت کاظمی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور»بوده است.

کاظمی در انتخابات سال 92 نامزد شد اما صلاحیت او از سوی شورای نگهبان رد شد.

کاظمی مدتی رئیس هیات مدیره بانک سرمایه و از اعضای هیات امنای صندق ذخیره فرهنگیان بود. چند سال پیش اعلام شد که یک پرونده فساد هشت هزار میلیارد تومانی در این صندوق وجود دارد و تاکنون افراد مختلفی به اتهام دست داشتن در این فساد بازداشت شده‌اند.



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها