کد خبر: 260749
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ یکشنبه ۲۳ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تاکید به پاسخگو بودن دولت درباره نقدها نسبت به بودجه 98 تا واکنش سخنگوی حزب اعتمادملی به سخنان باهنر

تاکید دبیرکل حزب موتلفه درباره پاسخگو بودن دولت نسبت به نقدهای بودجه 98، اشاره منصوری به پیش‌دستی برای حذف رقیب با طرح موضوع فتنه 98 و واکنش سخنگوی حزب اعتمادملی به اظهارات اخیر باهنر درباره رفع حصر از جمله مهمترین خبرهای امروز احزاب هستند.

از تاکید به پاسخگو بودن دولت درباره نقدها نسبت به بودجه 98 تا واکنش سخنگوی حزب اعتمادملی به سخنان باهنر
کد خبر: 260749
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۲۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام، با سرخط خبرهای احزاب اعتمادآنلاین، امروز یکشنبه 23 دی ماه با شما هستم؛

محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب متبوع خود با اشاره به نظام بودجه 98 گفت: دولت نسبت به نقد بودجه منتقدین پاسخگو باشد.

آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است هدف طیفی از اصولگرایان از بیان طرح «فتنه 98» پیش‌دستی برای حذف رقیب سیاسی در انتخابات مجلس آینده است .

حسن غفوری‌فرد، فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه هر گروهی که به اعتماد مردم ضربه بزند خیانت می‌کند، گفته این مشخص است که بهترین نتیجه و دستورالعمل حفظ وحدت و یکپارچگی است که حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد جمهوری اسلامی بسیار قوی‌تر از 40 سال قبل است .

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی درباره صحبت‌های محمدرضا باهنر و تاکید او به تقصیر اصلاح‌طلبان در محقق نشدن رفع حصر بیان کرد: برخی اصولگرایان تلاش کردند تا حصر را بردارند اما موفق نشدند و حالا عدم موفقیت خود را به گردن اصلاح‌طلبان می‌اندازند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها