کد خبر: 261278
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۰۹:۳۳:۰۰
| |

تونی پارکر مقابل تیم سابقش به میدان رفت

رقابت های بامداد امروز لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا تحت تاثیر تقابل شارلوت و سن آنتونیو بود. جایی که تونی پارکر فرانسوی بعد از 17 سال به خانه بازگشت و برابر سن آنتونیو تیم سابقش به میدان رفت.

تونی پارکر مقابل تیم سابقش به میدان رفت
کد خبر: 261278
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۰۹:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز (سه شنبه) با شش مسابقه ادامه پیدا کرد که در این دیدارها شارلوت، هیوستون و بروکلین برابر حریفان خود به برتری رسیدند. اتفاق جالب در رقابت های امروز بازگشت تونی پارکر ستاره بسکتبال فرانسه به سن آنتونیو و رقابت با تیم سابقش بود.


سالن (AT&T) سن آنتونیو آماده استقبال از ستاره سابق خود بود. تماشاگران تیم سن آنتونیو به خوبی از تونی پارکر که این فصل در پیراهن شارلوت وارد لیگ NBA شده استقبال کردند. لحظه با شکوه در آغوش کشیده شدن این بازیکن توسط جرج پاپاویچ سرمربی تیم سن آنتونیو و سرمربی کنونی تیم ملی آمریکا بود. باشگاه سن آنتونیو با پخش کلیپی از دوران بازی این ستاره فرانسوی در تیمش از او به گرمی استقبال کرد.


پارکر در این دیدار 20 دقیقه برابر تیم سابقش بازی کرد و در تمام جریان مسابقه تشویق شد و با اینکه برابر سن آنتونیو به برتری هم رسید باز هم مورد حمایت بود. شارلوت در این مسابقه با درخشش کامبا واکر توانست 108 بر 93 به برتری برسد.


تونی پارکر از سال 2001 در سن آنتونیو بود و چهار بار قهرمانی با این تیم را تجربه کرد.


در دیگر دیدار برگزار شده بوستون سلتیک باز هم باخت. این تیم برابر بروکلین به میدان رفت و 109 بر 102 تن به شکست داد. کایری ایروینگ ستاره بوستون به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داد و در غیاب او تیمش مغلوب حریف شد.


هیوستون راکتز بعد از باختی که برابر اورلاندو داشت خیلی زود خودش را پیدا کرد و امروز برابر ممفیس با نتیجه 112 بر 94 به برتری رسید. مثل همیشه توپ و میدان در اختیار جیمز هاردن ستاره هیوستون بود. 57 امتیاز و 9 ریباند آماری بود که این ستاره برای تیمش ثبت کرد و برد هیوستون را رقم زد. این بیشترین امتیاز کسب شده توسط هاردن در این فصل بود. هاردن با این آمار توانست برای هفدهمین بازی پیاپی بیش از 30 امتیاز کسب کند و از نظر این آمار کوبی برایانت ستاره لس آنجلس لیکرز را پشت سر گذاشت.


در دیگر دیدارهای برگزار شده یوتاجاز 100 بر 94 برابر دیتروید به برتری رسید، پورتلند 115 بر 107 برابر ساکرامنتو تن به شکست داد و نیواورلانز 121 بر 117 لس آنجلس کلیپرز را از پیش رو برداشت. آنتونی دیویس ستاره نیواورلانز در این مسابقه نیز درخشید و توانست با 46 امتیاز و 16 ریباند عملکرد فوق العاده ای برای تیمش داشته باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها