کد خبر: 261382
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۴:۱۵:۰۰
| |

معاون رییس جمهوری:

2894 میلیارد تومان برای اجرای مصوبات گلستان اختصاص یافت

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام کرد: برای 63 طرح پیش بینی شده، 2 هزار و 894 میلیارد تعهد شده است.

2894 میلیارد تومان برای اجرای مصوبات گلستان اختصاص یافت
کد خبر: 261382
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۴:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت روز سه شنبه در شورای اداری گلستان با حضور رییس جمهوری اظهار داشت: سال گذشته و امسال یک‌هزار و 266 میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان مدیریت به استان پرداخت شد که در مقایسه با دوره قبل 2.3 برابر افزایش یافت. در سال های 92 تا 95 حدود یک‌هزار و 585 میلیارد تومان اعتبار به استان گلستان اختصاص داده شده که در مقایسه دولت قبل 2 برابر بیشتر شده است.


نوبخت با اشاره به تعهد سازمان مدیریت وبرنامه ریزی در دور اول سفر دولت به استان اشاره کرد و گفت: 121 مصوبه با اعتبار 631 میلیارد تومان به سازمان ابلاغ شد که 754 میلیارد تومان به صورت نقد و اسناد مالی مبادله و پرداخت شد.


به گفته وی، سازمان مدیریت برای اجرای کامل طرح های دور اول سفر باید 85 میلیارد تومان دیگر به گلستان پرداخت کند.


نوبخت به سفر دور دوم هایت دولت به استان گلستان اشاره کرد و گفت: برای 63 طرح پیش بینی شده، 2 هزار و 894 میلیارد تعهد شده است که یکهزار و 434 میلیارد تومان را خزانه، 250 میلیارد تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی، 158 میلیارد از محل منابع داخلی دستگاه ها و یکهزار و52 میلیارد تومان نیز توسط بخش خصوصی تامین می شود.


وی ادامه داد: برای حذف نقاط حادثه خیز این استان هم 30 میلیارد تومان و تکمیل زایرسرای رضوی و آسایشگاه معلولان نیز در مجموع 50 میلیارد تومان دیگر به این اعتبارات استان افزوده خواهد شد.


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: همچنین قرار است 3 سرمایه گذاری بزرگ صنعتی در 3 استان شمالی کشور اجرا می شود که یکی از این طرح ها مربوط به استان گلستان است.


در ادامه برنامه سفر هیات دولت به استان گلستان ، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صبح امروز وارد گلستان شد و در جلسه شورای اداری شرکت کرد.


کاروان دولت تدبیر و امید به همراه رییس جمهوری صبح دیروز وارد استان گلستان شد.


سخنرانی در جمع مردم گنبد، نشست با نخبگان و برگزیدگان، دیدار با علما و روحانیون، از جمله برنامه های روز اول حضور رییس جمهوری در استان گلستان بود.


سفر دو روزه دکتر روحانی پس از برگزاری شورای اداری و نشست خبری ظهر امروز به پایان رسید.
نخستین سفر دکترحسن روحانی به گلستان آذر سال 93 انجام شده بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها