کد خبر: 261416
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۴:۰۳:۰۰
| |

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد؛

ترانشیپ 181 هزار و 683 کانتینر از بندر شهید رجایی

اله مراد عفیفی‌پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: طی 9ماهه امسال، 181 هزار و 683 کانتینر از طریق بندر شهید رجایی به عنوان اصلی ترین بندر کانتینری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

ترانشیپ 181 هزار و 683 کانتینر از بندر شهید رجایی
کد خبر: 261416
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۴:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| اله مراد عفیفی پور ضمن ارایه گزارشی از عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی از ابتدای سال97 تا ابتدای دی ماه جاری، اظهار داشت: در این دوره زمانی، در مجموع یک میلیون و 412 هزار و 487 TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران تخلیه و بارگیری شد.

وی ادامه داد: از مجموع یک میلیون و 49 هزار و 805 TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، 257 هزار و 354 TEU مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: طی نه ماهه امسال، 181 هزار و 683 TEU از طریق بندر شهید رجایی به عنوان اصلی ترین بندر کانتینری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

عفیفی پور همچنین از جابجایی بالغ بر 272 هزار TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی و حجمی افزون بر 291 هزار TEU کانتینر وارداتی طی نه ماهه سال جاری خبر داد.

وی در پایان یادآور شد: بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که تخلیه و بارگیری بیش از 80 درصد کالاهای کانتینری درسطح بنادر کشور را پشتیبانی می کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها