کد خبر: 261861
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه ۹۷

از تاکید بر لزوم استفاده موثر از چهره‌های مطرح اصولگرا برای وحدت تا منافع استانی شدن انتخابات برای مجلس

نقش پررنگ اصلاح‌طلبان در انتخاب روحانی، تاکید بر منافع استانی شدن انتخابات برای مجلس و لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های جریان اصولگرا برای وحدت از جمله مهم‌ترین اخبار احزاب امروز هستند.

از تاکید بر لزوم استفاده موثر از چهره‌های مطرح اصولگرا برای وحدت تا منافع استانی شدن انتخابات برای مجلس
کد خبر: 261861
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام؛ با خبرهای احزاب اعتمادآنلاین؛ امروز چهارشنبه 26 دی ماه با شما هستم؛


صادق زیباکلام، فعال سیاسی با اشاره به حمایت اصلاح‌طلبان از دولت تاکید کرد که اصلاح‌طلبان فکر می‌کنند با سکوت‌کردن، مردم فراموش می‌کنند که آنها تا چه اندازه در روی کار آوردن آقای روحانی نقش داشتند.

حسن رسولی، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به اصلاح قانون انتخابات، بیان کرد: به نظر می‌آید در آینده نه چندان دور در جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور همه جانبه احزاب کم‌شمار و پرنفوذ باشیم و از این طریق مردم‌سالاری حزبی جایگزین دموکراسی انتخاباتی شود .

علی تاجرنیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات تاکید کرد که منافع استانی شدن انتخابات برای تقویت یک مجلس تاثیرگذار قطعا بیش‌تر از شرایط فعلی خواهد بود.

محسن کوهکن،‌ نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن استقبال از برگزاری جلسات وحدت، گفت: برای موثر بودن این جلسات باید اشخاص حقیقی و حقوقی رصد شوند و افراد موثر اصولگرا از دایره وحدت بیرون نمانند.

ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه جمنا نباید فکر کند که برای تمام جامعه اصولگرایی تصمیم‌گیرنده است، گفت: اینکه درحلقه بسته‌ برخی از چهره‌ها به تصمیم می‌رسند و آن تصمیم را نسخه شفابخشی برای دیگران می‌پندارند؛ بزرگترین و عمده‌ترین مشکل جمناست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها