کد خبر: 261930
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۰۹:۲۷:۰۰
| |

ویتنام میزبان احتمالی نشست آتی ترامپ ـ اون

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی با اعلام نشست گروه کارشناسی کره‌جنوبی و آمریکا برای آماده‌سازی سفر هیئت کره شمالی به واشنگتن، افزود: این نشست که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، آخرین تحولات مربوط به روابط بین دو کره، روابط کره شمالی وآمریکا و همکاری دو کره در رابطه با سلاح‌های هسته‌ای را در بر گرفت.

ویتنام میزبان احتمالی نشست آتی ترامپ ـ اون
کد خبر: 261930
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۰۹:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| وزارت خارجه کره جنوبی از نشست گروه کارشناسی کره‌جنوبی و آمریکا برای آماده‌سازی سفر هیئت کره شمالی به واشنگتن خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی با اعلام این خبر افزود این نشست که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، آخرین تحولات مربوط به روابط بین دو کره، روابط کره شمالی وآمریکا و همکاری دو کره در رابطه با سلاح‌های هسته‌ای را در بر گرفت.

این خبرگزاری به نقل از کارشناسان خبر داد این نشست در چارچوب آماده‌سازی و هماهنگی در آستانه سفر "کیم یوگ چول" معاون کمیته مرکزی حزب کارگران حاکم بر کره شمالی به ایالات متحده و در سایه افزایش احتمال برگزاری نشست رهبران کره شمالی و آمریکا در آینده نزدیک صورت گرفته است.

در همین راستا یک عضو کنگره آمریکا از احتمال برگزاری نشست کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در هانوی ویتنام خبر داد.

رادیو صدای آمریکا به نقل از مایکل مک کال عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا امروز پنجشنبه خبر داد دیروز با سفرای کشورهای شرق آسیا و اقیانونس آرام دیدار داشته و احتمال می‌دهد نشست رهبران آمریکا و کره شمالی در هانوی پایتخت ویتنام برگزار شود‌.

او در این رابطه افزود: سخن از میزبانی ویتنام برای این نشست است در حالی که تایلند هم به عنوان دیگر کشور احتمالی میزبانی این رخداد مطرح است.

به گفته این عضو مجلس نمایندگان آمریکا‌، دولت ویتنام هم آمادگی خود را برای میزبانی از نشست کره شمالی و ایالات متحده که با حضور کره جنوبی برگزار می‌شود اعلام کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها