کد خبر: 261993
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۳:۰۶:۰۰
| |

بارسلونا بیشترین دستمزد را به بازیکنانش می‌پردازد

تیم فوتبال بارسلونل در مقایسه با 7 قهرمان دیگر لیگ‎های معتبر و مطرح قاره اروپا بیشترین دستمزد را در سال 2018 به بازیکنانش پرداخت کرده است.

بارسلونا بیشترین دستمزد را به بازیکنانش می‌پردازد
کد خبر: 261993
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۳:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم فوتبال بارسلونا، قهرمان لالیگا اسپانیا، تبدیل به اولین باشگاه دنیا شد که نیم میلیارد دستمزد پرداخت کرده است. این آمار نشان می‌دهد در این زمینه بارسا نسبت به سال 2017 معادل 42 درصد رشد داشته است. در آخرین مطالعات در این زمینه که 8 قهرمان لیگ‌های برتر اروپا را بررسی کرده، بارسلونا به عنوان تیمی که بیشترین دستمزد را پرداخت کرده معرفی شده است.

این تیم فلیپه کوتینیو را در ماه ژانویه سال 2018 به خدمت گرفت و برای او 160 میلیون یورو پرداخت. همچنین این تیم عثمانه دمبله را هم به خدمت گرفت و قرارداد بسیاری از بازیکنان را هم تمدید کرد؛ از جمله لیونل مسی. این تیم در سال 2018 مبلغ 562 میلیون یورو به عنوان دستمزد به بازیکنانش پرداخت کرده است.

این تحقیق همچنین پاری‌سن ژرمن را به عنوان تیم دوم انتخاب کرده که 332 میلیون یورو به عنوان دستمزد در سال 2018 به بازیکنانش پرداخت کرده است. این تیم هم نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش پرداختی داشته است.

منچسترسیتی ارزشمندترین ترکیب را دارد و بازیکنانش 1.182 میلیارد یورو ارزش دارند، اما دستمزدی که می‌پردازد 5 درصد هم نسبت به سال 2017 افت داشته است.

پاری‌سن ژرمن گران‌ترین بازیکن را در بین این 8 تیم در اختیار دارد که نیمار با 229 میلیون یورو است و البته کیلیان امباپه با 215 میلیون یورو. سومین بازیکن گران‌قیمت مسی است که 203 میلیون یورو ارزش دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها