شهردار منطقه ۱۵ شهرداری تهران:

کسی نمی‌تواند جنگ را به نام خود مصادره کند

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15 تهران اعلام کرد: کسی نمی‌تواند جنگ را به نام خودش و گروهی مصادره کند و با توجه به شرایط جامعه و دنیا باید وحدت بیشتری داشته باشیم.

کسی نمی‌تواند جنگ را به نام خود مصادره کند
کد خبر: 262108
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۲۳:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| وحید رضا محمدی امروز 26 دی ماه در جلسه با مدیر عامل و معاونین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: باید همه کمک کنیم تا تمام اقشار جامعه بتوانند از این موزه بازدید کنند.

وی در ادامه افزود: بهتر است بسیاری از مسئولینی که خاطرات جنگ را یادشان رفته از این مجموعه بازدید کنند چرا که به جای وحدت آفرینی و همراهی با ارکان نظام موجب تفرقه می شوند.

محمدی تاکید کرد: مسئولین باید بفهمند خیلی خون ها برای مسئولیت ها ریخته شده است. بسیاری از اختلافات و هزینه هایی که می دهیم به خاطر رفتارهای برخی از مسئولین و اقلیتی که تریبون دارند، است.

شهردار منطقه 15 تهران گفت: کسی نمی تواند جنگ را به نام خودش و گروهی مصادره کند. وضعیت مناسب نیست و با توجه به شرایط جامعه و دنیا باید وحدت بیشتری داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در جغرافیای منطقه 15 حدود دو هزار شهید تقدیم نظام شده است از این رو سعی می کنیم در معرفی موزه به شهروندان با دوستان در موزه همکاری داشته باشیم.

منبع: تهران نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها