کد خبر: 262252
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

صحبت‌های داوودی درباره دستور اخیر انتظامی

ابوالحسن داودی با اشاره به اینکه ادغام یعنی کوچک‌تر و مفیدتر شدن گفت: گاهی وقتی از چابک‌سازی صحبت می‌شود با یک مجموعه بزرگتر و پیچیده‌تر مواجه می‌شویم، امیدوارم در مورد ادغام موسسه رسانه‌های تصویری با چنین سازمانی روبرو نشویم.

صحبت‌های داوودی درباره دستور اخیر انتظامی
کد خبر: 262252
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| این تهیه‌کننده و کارگردان سینما گفت: برخی از موسسات و مراکز مشابه در حال حاضر هیچ کارکردی ندارند؛ دکتر انتظامی باید در مورد آنها هم تمهیداتی بیندیشد.

وی ادامه داد: ادغام کردن موسسات با یکدیگر می‌تواند صرفه اقتصادی داشته باشد اما این امر به نوع مدیریت و برنامه‌ریزی بستگی دارد. برخی مواقع 2 سازمان با یکدیگر ادغام می‌شوند اما هزینه مجموعه تشکیل شده بیشتر از 2 سازمان قبلی است.

کارگردان «رخ دیوانه»تصریح کرد: ادغام موسسه رسانه‌های تصویری باید با دقت انجام شود تا سینماگران و هنرمندان با مجموعه‌ای پیچیده و منقبض و با تعداد نیروی زیاد مواجه نشوند.

تهیه کننده «زادبوم» یادآور شد: برخی شرکت‌های بخش خصوصی مدت‌هاست به طور موازی فعالیت‌های موسسه رسانه‌های تصویری را انجام می‌دهند بنابراین دیگر این موسسه خروجی مناسبی نخواهد داشت.

داودی در پایان گفت: آقای یزدانی با توجه به سابقه و شناختی که دارند می‌توانند این ماموریت را به خوبی انجام دهند و از ادغام موسسه رسانه‌های تصویری با موسسات مرتبط یک مجموعه چابک، کوچک و دوستانه ایجاد کنند تا مراجعه کنندگان با پیچیدگی‌های مناسباتی روبرو نشوند.

حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی وزارت ارشاد در راستای سیاست‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه جامع این سازمان، طی چند روز گذشته حکمی را صادر کرد و به مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری ماموریت داد که ظرف مدت 6 ماه نسبت به انجام تشریفات قانونی ادغام وظایف موسسه رسانه‌های تصویری در یک یا دو موسسه دیگر وابسته به سازمان اقدام کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها