کد خبر: 262733
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تاکید به شکست جمنا تا روایت تاجرنیا از اجحافی که در حق آیت‌الله هاشمی شد

اشاره به بازگشت جایگاه جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهوری به دوره اول دولت، مسدود بودن رابطه بین مردم و حاکمیت و تاکید بر شکست جمنا از جمله مهم‌ترین خبرهای امروز احزاب بودند.

از تاکید به شکست جمنا تا روایت تاجرنیا از اجحافی که در حق آیت‌الله هاشمی شد
کد خبر: 262733
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای احزاب اعتمادآنلاین ؛ امروز 29 دی ماه با شما هستیم؛


محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به حواشی صحبت‌های معاون اول رییس‌جمهوری گفت: نقش جهانگیری تقریباً مشابه دوره اول کار با آقای روحانی است.

جهانبخش خانجانی، عضو حزب کارگزاران تاکید دارد که رابطه بین مردم و حاکمیت محدود و مسدود شده و باید برای این موضوع راه‌حلی پیدا کرد.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نقاط قوت طرح استانی شدن انتخابات از نقاط منفی آن بیشتر است، تاکید کرد حضور عناصر نخبه‌تر در مجلس، وجود نگاه فرابخشی در قانون‌گذاری و تقویت احزاب از جمله مزایای این طرح است.

علی تاجرنیا، عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: اجحافی که در حق مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شد، این بود که تعدادی از فرماندهان جنگ، بعد از آرام شدن اوضاع کشور تلاش کردند ناکامی‌های جنگ را گردن سیاسیون از جمله او بیندازند ، در حالی که واقعیت با آنچه آنها می‌گفتند، تفاوت داشت.

محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به شکست جمنا بیان کرد: در افکار عمومی این طور برداشت شد که اصلا جمنا ساخته و پرداخته سپاه است. علتش هم بی‌دقتی و کم‌دقتی دوستان بود. حال آنکه تعداد بازنشسته‌های سپاه در بدنه جمنا شاید دو درصد نبودند اما چون پررنگ هستند، افکار عمومی فکر می‌کند اصلا بساط و مغازه و دکان همه‌اش دست آنهاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها