کد خبر: 263136
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۹:۲۵:۰۰
| |

سرخط خبرهای فرهنگی ۳۰ دی‌ماه ۹۷؛

از ساخت سیمرغ بلورین جشنواره فجر در خارج از کشور تا درگذشت ایده‌پرداز فیلم «آرگو»

از ساخت سیمرغ بلورین جشنواره فجر در خارج از کشور تا درگذشت ایده‌پرداز فیلم «آرگو» تا رفع توقیف فیلم «پارادایس» از مهمترین خبر‌های فرهنگی 30 دی‌ماه بود

از ساخت سیمرغ بلورین جشنواره فجر در خارج از کشور تا درگذشت ایده‌پرداز فیلم «آرگو»
کد خبر: 263136
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین|

«پارادایس» رفع توقیف شد؟ فیلم «پارادایس» که در میان فیلم‌های توقیفی سازمان سینمایی قرار داشت، در حالی که قرار بود پس از ماه محرم اکران شود، سرانجام در آستانه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر روانه سینما‌ها خواهد شد.

سیمرغ بلورین جشنواره فجر از خارج وارد می‌شود؟ مسئول اتحادیه شیشه و آینه تهران تاکید کرد ساخت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در داخل کشور با توجه به دستگاه‌های خاصی که برای ساخت آن نیاز است، مقرون به صرفه نیست.

ایده‌پرداز فیلم «آرگو» درگذشت مامور سابق سیا که در فیلم «آرگو» به‌ عنوان کسی که برای نجات گروگان‌ها به ایران می‌آید معرفی شده بود، درگذشت.

بلیت‌های جشنواره در سایت «دیوار» فروخته می‌شود؟ معاون اجرایی جشنواره فجر ضمن هشدار نسبت به فروش غیرقانونی بلیت‌های پیش‌فروش شده در بازار سیاه اینترنتی، از احتمال فروش اینترنتی بلیت‌های روزفروش این دوره خبر داد.

بهزاد فراهانی دوباره رئیس شد بهزاد فراهانی به عنوان رئیس هیات مدیره و هوشمند هنرکار به عنوان نایب رئیس هیات مدیره جدید انجمن بازیگران خانه تئاتر انتخاب شدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها