کد خبر: 263161
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۰۹:۱۳:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از سرنوشت CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آیا CFT به تایید مجمع می‌رسد؟

شنبه این هفته درحالی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه پالرمو به نتیجه نرسیدند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه لایحه اعاده شده از سوی شورای نگهبان (CFT) را با اصرار بر نظر قبلیشان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دادند.

حجم ویدیو: 5.80M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35 دانلود ویدیو
کد خبر: 263161
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۰۹:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: شنبه این هفته درحالی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه پالرمو به نتیجه نرسیدند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه لایحه اعاده شده از سوی شورای نگهبان (CFT) را با اصرار بر نظر قبلیشان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دادند.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی اختلافات بین شورای نگهبان و مجلس را مستلزم ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام به این ماجرا برشمرده و حتی این وعده را داده که در فرصت زمانی یک ماهه مجمع این لوایح را تعیین و تکلیف می‌کند.


سرنوشت لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) و لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی (پالرمو) درحالی در اختیار اعضای مجمع است که از یک طرف غیبت حسن روحانی در جلسات مجمع و از طرف دیگر طرح برخی شایعات و انتقادات علیه دولت باعث شد تا طی روزهای گذشته نگرانی‌هایی در باب سرنوشت لوایح پالرمو و (CFT) مطرح باشد.


همچنین جزییات دقیقی از جلسه روز شنبه مجمع منتشر نشده است. جلسه‌ای که برخی گفته‌اند به صورت اضطراری چهارشنبه همین هفته و برخی دیگر احتمال داده‌اند به صورت عادی و شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها