کد خبر: 263771
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۱:۴۸:۰۰
| |

انتشار تیتراژ پایانی سریال «لحظه گرگ و میش» + ویدئو

هم‌زمان با آغاز پخش مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان، قطعه جدید محمد معتمدی برای این سریال منتشر شد.

کد خبر: 263771
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۱:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| همزمان با آغاز پخش مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان، قطعه موسیقایی تیتراژ پایانی این سریال نیز منتشر شد. این قطعه با صدای محمد معتمدی و تنظیم فرهاد اسعدیان، بازخوانی ترانه معروف «سنگ قبر آرزو» است که از آن در تیتراژ پایانی این سریال بهره گرفته شده است.

«لحظه گرگ و میش» به نویسندگی مونا انوری زاده و همایون اسعدیان در 50 قسمت تولید شده و هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما می رود. ساعات بازپخش این سریال 30 دقیقه بامداد، 09:30 صبح و 14:15 روز بعد است.

عاشقانه «لحظه گرگ و میش» روایت فرازوفرود زندگی خانواده‌‌ای اصیل در طول سه دهه و با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است.

اطمه گودرزی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی‌فرید، پانیذ برزعلی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدایاری، وحید آقاپور، احسان امانی، سیامک احصایی، مریم حاجی‌زاده، آیدا نامجو، مهرنوش مسعودیان، زهره ساداتی، مهدی ملاک، رضا حجری، مهتاب اکبری، فراز مدیری، شبنم قربانی و اِروین گالستیان با حضور لیلا بلوکات و محمدرضا مالکی ترکیب بازیگران این مجموعه را تشکیل می دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها