کد خبر: 263969
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۹:۵۳:۰۰
| |

سرخط مهمترین خبرهای فرهنگی ۲ بهمن ۹۷؛

از تماشای آثار جشنواره فیلم فجر توسط داوران تا بالا گرفتن اعتراض‌ها نسبت به تخریب هنر و هنرمندان

از تماشای آثار جشنواره فیلم فجر تا بالاگرفتن اعتراض‌ها نسبت به تخریب هنر و هنرمندان و شفاف‌سازی سازمان سینمایی از مهمترین خبر‌های فرهنگی 2 بهمن ماه 97 بود.

از تماشای آثار جشنواره فیلم فجر توسط داوران تا بالا گرفتن اعتراض‌ها نسبت به تخریب هنر و هنرمندان
کد خبر: 263969
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین|

شفاف‌سازی سازمان سینمایی در بخش حمایت از جشنواره‌های سینمایی در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لیست عملکرد حمایتی سازمان سینمایی از سایر جشنواره‌های سینمایی در سال 1397 منتشر شد.

تماشای آثار جشنواره فیلم فجر شروع شد دبیر اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از آغاز به کار داوران برای تماشای فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره خبر داد.

بالا گرفتن اعتراض‌ها نسبت به تخریب هنر و هنرمندان سیدمحمد احصایی، چهره ماندگار خوشنویسی گفت: با وجود هجمه‌هایی که این روزها به هنر می‌شود، هنرمندان باید به کار خود ادامه دهند و دلسرد نشوند و از مواضع هنری خود پایین نیایند.

در جلسه صالحی با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس چه گذشت؟ وزیر ارشاد با استعفای محمد سلطانی‌فر که حدود یک سال معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت، موافقت کرد.

بهاره رهنما با انتشار چند استوری در اینستاگرام خود از سرقت منزلش خبر داد . بهاره رهنما، بازیگر با انتشار چند استوری در اینستاگرام خود از سرقت منزلش خبر داد.

«رما» در یازده رشته کاندید شد و رکورد زد نامزدهای نود و یکمین دوره اسکار در حالی معرفی شد که فیلم رما در یازده رشته کاندیدا شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها