کد خبر: 263978
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز/ ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

ارسال پیامک‌هایی به اعضای مجمع تشخیص برای عدم تصویب پالرمو و CFT/ تاکید دادستان تهران بر باقی ماندن حصر/ تصرف 2 هزار ملک شهرداری تهران در شمال شهر به صورت غیرقانونی و بی‌ضابطه

ارسال پیامک‌هایی به اعضای مجمع تشخیص برای عدم تصویب پالرمو و CFT، تاکید دادستان تهران بر باقی ماندن حصر، تصرف 2 هزار ملک شهرداری تهران در شمال شهر به صورت غیرقانونی و بی‌ضابطه را در مهمترین خبرهای سه‌شنبه 2 بهمن 1397 ببینید.

حجم ویدیو: 3.21M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35 دانلود ویدیو
کد خبر: 263978
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۲۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از پیامک‌های تهدیدآمیز برای نمایندگان مجلس، حالا بعضی از نمایندگان خبر داده‌اند که به تعدادی از اعضای مجمع هم پیامک‌هایی برای منصرف کردن آنها برای قبول نظر مجلس و عدم تصویب لایحه پالرمو و CFT دریافت کرده‌اند.

احمد توکلی، عضو مجمع مصلحت نظام در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفته: ممکن است مخالفت‌ها با تصویب لوایح چهارگانه بر تصمیم اعضای مجمع تاثیر بگذارد.

***

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفته: حصر باقی است و پوسته آن نیز نشکسته است. دولت‌آبادی اضافه کرده برای کسی که گفته بود «از حصر پوسته‌ای باقی نمانده است» کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه ارسال شده است.

حسام‌الدین آشنا چندی پیش در جمع دانشجویان گفته گفته بود از حصر جز پوسته‌ای نمانده است.

***

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران گفت: 2 هزار ملک شهرداری در مناطق شمالی تهران بعضا بدون ضابطه و قانون در تصرف افرادی قرار گرفته است که اکنون حاضر به تخلیه نیستند. میرلوحی گفته برای تعدادی از این خانه‌ها حکم تخلیه گرفته‌ایم.

***

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفته: از لحظه ای که یک مسئول مطلع شود که برخی افراد زیردست او آلوده شده اند و یا به دنبال رانت و سوء استفاده هستند، باید فوراً اصلاحاتی انجام دهد و اگر در این زمینه اقدامی نکند ممکن است به این معنا باشد که خودش نیز آلوده شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها