کد خبر: 264029
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۰۹:۰۶:۰۰
| |

فرمانده مرزبانی ناجا:

تقویت تجهیزات دریایی در دستور کار مرزبانی است

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه شورای تامین شهرستان کنگان اعلام کرد: تقویت تجهیزات دریایی و شناورهای تندرو در دستور کار مرزبانی است.

تقویت تجهیزات دریایی در دستور کار مرزبانی است
کد خبر: 264029
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۰۹:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار قاسم رضایی در جلسه شورای تامین شهرستان کنگان گفت: دیار قهرمان پرور استان بوشهر مهد دلیرانی همچون رئیسعلی است و «رئیسعلی دلواری» یک مرزبان است.

وی با بیان اینکه موضوع امنیت و آرامش و آسایش مردم وساحل نشینان از دغدغه های اصلی و از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: مشکلات و مطالبات ساحل نشینان و اتحادیه داران صیادی باید با همکاری همه سازمان ها و متولیان به صورت قانونی مرتفع و برطرف شود.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: خلیج فارس از اهمیت خاص و فوق العاده ای برخوردار است و تردد در این دریای مهم، استراتژیک و تامین امنیت آن جایگاه ویژه ای دارد، گفت: مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و اقلام ضد فرهنگی از وظایف مرزبان است و به صورت جدی با قاچاقچیان برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: تقویت تجهیزات دریایی و شناورهای تندرو در دستور کار مرزبانی است و با ارتقاء توان عملیاتی کارکنان و افزایش امکانات، امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران تقویت می شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها