کد خبر: 264316
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۸:۰۹:۰۰
| |

«میشل بارنیه» مذاکره‌ کننده ارشد اتحادیه اروپا؛

احتمال موافقت بروکسل با تعویق مشروط زمان اجرای برگزیت وجود دارد

مذاکره‌ کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت اعلام کرد اگر لندن برای به تعویق انداختن زمان اجرای برگزیت درخواست مهلت کند، سران اروپا باید با آن موافقت کنند.

احتمال موافقت بروکسل با تعویق مشروط زمان اجرای برگزیت وجود دارد
کد خبر: 264316
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۸:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «میشل بارنیه» مذاکره‌ کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات خروج انگلیس از اروپا موسوم به «برگزیت» امروز چهارشنبه در اظهاراتی اعلام کرد: احتمال موافقت بروکسل با تعویق مشروط تاریخ اجرای برگزیت وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، مذاکره‌ کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت در این خصوص گفت: اگر لندن در این باره درخواست مهلت کند، سران اروپا باید با آن موافقت کنند.

«میشل بارنیه» در بیانی شروط بروکسل درباره تعویق احتمالی زمان برگزیت گفت: یکی از این شرایط این است که اکثریت قاطعی در انگلیس با نگرش واحدی به اوضاع کنونی برگزیت وجود داشته باشد.

اظهارات مذاکره‌ کننده ارشد اتحادیه اروپا در حالی است که در نشست چند روز گذشته پارلمان انگلیس، ترزا می نخست وزیر این کشور در پاسخ به سئوال برخی از نمایندگان در خصوص پیشنهاد وی در صورت عدم توافق میان لندن و بروکسل درباره برگزیت گفته بود: اگر توافقی به دست نیاید، در تاریخ مقرر (مارس 2019 میلادی) بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج می شویم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها