کد خبر: 266285
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۱:۱۰:۰۰
| |

یحیی آل‌اسحاق، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

استعفایم از شرکت در انتخابات اتاق شایعه و کذب است/ آن‌هایی که این خبر را به دروغ منتشر کرده‌اند از حضور من در انتخابات اتاق نگران هستند

آل‌اسحاق، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در خصوص شایعه استعفایش از شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی ایران گفت: خبر شایعه استعفایم از شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی را رد می‌کنم و اعلام می‌کنم این خبر اساساً کذب است.

استعفایم از شرکت در انتخابات اتاق شایعه و کذب است/ آن‌هایی که این خبر را به دروغ منتشر کرده‌اند از حضور من در انتخابات اتاق نگران هستند
کد خبر: 266285
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس جرجندی - یحیی آل‌اسحاق، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در خصوص شایعه استعفایش از شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی ایران به خبرنگار اقتصادی اعتمادآنلاین گفت: شایعه استعفایم از شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی را رد می‌کنم و اعلام می‌کنم که این خبر اساساً کذب است. گویا آن‌هایی که این خبر را به دروغ منتشر کرده‌اند از آمدن من برای شرکت در انتخابات اتاق بسیار نگران هستند.

آل‌اسحاق در پاسخ به این سؤال که وضعیت اتاق در حال حاضر چگونه است و چرا حواشی پیرامون اتاق در این چند روز زیاد شده گفت: این حواشی عهد عتیقی که اکنون پیرامون اتاق شنیده می‌شود به دلیل مسائل رقابتی برای انتخابات اتاق بازرگانی است

رئیس پیشین اتاق بازرگانی تهران درباره نقاط ضعف اتاق در حال حاضر گفت: در هر جا که انتخاباتی صورت می‌گیرد اعم از اتاق بازرگانی و یا مجلس شورای اسلامی، کسانی که رأی می‌دهند یک ارزیابی از گذشته و همچنین انتظاراتی از آینده دارند و انتخاب خود را بر اساس جمع‌بندی از گذشته و آینده انجام خواهند داد. قطعاً اتاق بازرگانی هم نقاط مثبتی و هم نقاط منفی داشته است.

او ادامه داد: کسانی که بناست در آینده در اتاق حضور داشته باشند باید نسبت به شرایط اقتصادی کشور و مسائل بین‌المللی و همچنین رابطه اتاق با دولت و همکاری‌هایی که باید فی‌مابین صورت بگیرد آگاهی و آشنایی لازم را داشته باشند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، امروز اخباری در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از استعفای آل‌اسحاق از شرکت در انتخابات اتاق ایران داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها