کد خبر: 266655
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

وزیر راه و شهرسازی:

«مرنجاب» ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: با توجه به اینکه منطقه مرنجاب از ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است می‌توان از این فرصت برای درآمدزایی استفاده کرد.

«مرنجاب» ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد
کد خبر: 266655
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ۲۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد اسلامی در نشست مدیران و مسئولان شهرستان آران و بیدگل گفت: با توجه به اینکه منطقه مرنجاب از ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است، می‌توان از این فرصت برای درآمدزایی استفاده کرد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جاده مرنجاب در چارچوب راه‌های وزارت قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: تکمیل جاده مرنجاب موجب کاهش تلفات انسانی و حتی فرهنگی خواهد شد و عبور و مرور خودروها هم بهتر صورت خواهد گرفت.

وی افزود: جاده 100 کیلومتری آران و بیدگل به گرمسار که متوقف شده قرار است به زودی مطالعات ترکیبی و مفصلی آن در خصوص تصمیم‌گیری برای ادامه نحوه‌ی اجرای عملیات این جاده انجام شود، تمام تلاش ما این است تا طرح‌های در دست اجرا و نیمه‌تمام به سرانجام برسد.

اسلامی با بیان اهمیت تلاش خیرین خاطرنشان کرد: پیوند بین مردم و مسئولین موجب محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی هر چه بیشتر کشور می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه برای شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی چند طرح مانند آغاز عملیات اجرایی نزدیک به 200 واحد مسکونی خیرساز و از جمله 50 واحد مسکونی ویژه نابینایان و کم بینایان و باند دوم جاده کاشان به برزک به موته به این شهرستان سفر کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها