کد خبر: 266917
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ جمعه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از برگزار نشدن جلسه مجمع تشخیص تا تعیین زمان نشست سه‌جانبه سوچی

برگزار نشدن جلسه عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در هفته جاری، مشخص شدن زمان برگزاری نشست روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در سوچی و تاکید مطهری به تلاش‌ها برای حفظ برجام با ثبت کانال مالی اروپا و ایران از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بود.

از برگزار نشدن جلسه مجمع تشخیص تا تعیین زمان نشست سه‌جانبه سوچی
کد خبر: 266917
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین، امروز جمعه 12 بهمن ماه با شما هستیم؛

در حالی که پیش از این گفته شده بود روز شنبه جلسه عمومی مجمع برای بررسی لایحه پالرمو برگزار می‌‌شود، مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام هفته جاری جلسه عمومی نخواهد داشت.

حسینعلی امیری، معاون رییس‌جمهوری در امور مجلس، با بیان اینکه کشور درگیر یک نبرد اقتصادی رسانه‌ای است، گفت: گرچه در این نبرد هزینه زیادی باید پرداخت اما این هزینه‌ها در راستای حفظ استقلال سیاسی کشور است.

علی مطهری، نایب رییس مجلس با مثبت ارزیابی کردن ایجاد کانال مالی اروپا با ایران، گفت: ثبت کانال مالی اروپایی‌ها با جمهوری اسلامی ایران نشان‌دهنده اراده آنها برای حفظ برجام است.

علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه منافع مخالفان FATF در رد لوایح چهارقلو است گفت: مخالفان این وضعیت را وارد قطب خائن و خادم کردند و می‌خواهند این دو قطبی را تا انتخابات بعد کش بدهند.

نشست روسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه 14 فوریه (25 بهمن) در سوچی برگزار می‌شود. پوتین همچنین نشست‌هایی دو جانبه با همتایان ایرانی و ترکیه‌ای خود در حاشیه نشست سوچی برگزار می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها