کد خبر: 267462
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۳:۳۶:۰۰
| |

با حضور معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان انجام خواهد شد؛

تقدیر از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر در بخش‌های «زنان» و «خانواده»

معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده امسال در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌هایی را که به موضوع زنان و خانواده پرداخته‌اند از دو زاویه توجه به «خانواده» و توجه به «حقوق زنان» داوری و مورد تقدیر قرار می‌دهد.

تقدیر از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر در بخش‌های «زنان» و «خانواده»
کد خبر: 267462
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۳:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شاخص‌های مورد توجه این معاونت برای انتخاب فیلم برگزیده در حوزه خانواده عبارتند از: پرداختن واقع‌گرایانه به آسیب‌های خانواده با پرهیز از ترویج خشونت، ترسیم ضرورت اخلاق و عدالت در خانواده، پرداختن به عواقب نبود مهارت‌های ارتباطی در خانواده و ضرورت گفتگو و تأثیر شادی و نشاط در پایداری خانواده.

همچنین شاخص‌ها برای انتخاب فیلم برگزیده در حوزه مسائل و حقوق زنان عبارتند از: دفاع از هویت زن در خانواده و جامعه صرف نظر از مادر یا همسر بودن، ترسیم نقش‌های چندگانه زن ایرانی، بیان واقع‌گرایانه آسیب‌های موجود در جامعه زنان، ترسیم چهره مادرانه موفق، ترسیم چهره همسری موفق و ارائه راهکارها برای کاهش آسیب‌های جامعه زنان.

شیرین احمدنیا، طهورا ابوالقاسمی و اشرف گرامی‌زادگان فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را در بخش تجلی اراده ملی از زاویه نگاه «زنان» و «خانواده» داوری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دو فیلم برگزیده در دو حوزه «خانواده» و «زنان» مورد تقدیر و اعطای جایزه قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها