کد خبر: 267551
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

انتقادها از عملکرد وزارت نفت جنبه سیاه‌نمایی گرفته است

قاسم میرزایی نکو عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقاد از دستگاه‌های اجرایی جایز است، اما تخریب نه، گفت: متاسفانه انتقادها از عملکرد وزارت نفت جنبه سیاه‌نمایی گرفته است.

انتقادها از عملکرد وزارت نفت جنبه سیاه‌نمایی گرفته است
کد خبر: 267551
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نکو گفت: زنگنه فردی باتجربه در دولت تدبیر و امید است. متاسفانه برخی به‌جای برشمردن خدمات ارزشمند وی در صنعت نفت، تنها به دنبال حاشیه‌سازی یا به نوعی سیاه‌نمایی هستند.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در شرایط کنونی که اقتصاد کشور با مشکلاتی روبه‌روست، تخریب یا سیاه‌نمایی فعالیت‌های یکی از وزارتخانه‌های مهم که موتور محرک اقتصاد کشور است، پسندیده نیست.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این عنوان که وزیر نفت هیچ اهتمامی برای مقابله با تحریم‌ها ندارد برای من قابل درک نیست. همه باید با برطرف کردن مشکلات راه توسعه کشور را هموار کنیم، عبور از تحریم تنها کار یک وزیر نیست.

میرزایی‌نکو ادامه داد: افراد منتقد حداقل باید شناخت دقیقی از تحولات و رخدادهای صنعت نفت داشته باشند، آمریکا قصد داشت صادرات نفت ایران را به صفر برساند، اما هم اکنون با درایت و تلاش وزیر نفت، این خواسته آمریکا عملی نشده است.

وی عنوان کرد: صنعت نفت امروز با شدیدترین تحریم‎ها و فشارهای آمریکا و متحدانش روبه‌روست، چرا برخی نیز در داخل سعی می‌کنند به جای کاهش فشارها به تخریب و سیاه‌نمایی روی آورند.

منبع: شانا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها