کد خبر: 267579
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از اعلام وصول طرح اصلاح قانون جرم سیاسی تا سومین کارت زرد مجلس به محمود حجتی

اعلام وصول طرح اصلاح قانون جرم سیاسی، سومین کارت زرد مجلس به محمود حجتی، تاکید بر پررنگ شدن نقش احزاب و لیست‌ها به عنوان نقطعه قوت طرح اصلاح قانون انتخابات و توضیحات علی مطهری درباره مخالفتش با حجاب اختیاری از مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بودند.

از اعلام وصول طرح اصلاح قانون جرم سیاسی تا سومین کارت زرد مجلس به محمود حجتی
کد خبر: 267579
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام، با سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز، 14 بهمن‌ماه با شما هستیم؛

هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح قانون جرم سیاسی را اعلام وصول کرد .

سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه گفت: در حالی که در هیچ جای دنیا مرسوم نیست، افرادی در عرصه انتخابات حضور می یابند که چارچوب اصلی نظام را هم قبول ندارند .

نمایندگان مجلس از توضیحات محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی درباره علت ایجاد اختلال در فعالیت و زندگی صیادان ایرانی قانع نشدند و او سومین کارت زرد خود را دریافت کرد .

قاسم میرزایی‌نیکو، عضو کمیسیون شوراهای مجلس در نشست بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات که در دفتر سیاسی حزب اعتمادملی برگزار شد، پررنگ شدن نقش احزاب و لیست‌ها را نقطه قوت طرح اصلاح قانون انتخابات عنوان کرد.

مصطفی پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آمریکا با لغو قرارداد برجام آبروی ملت و دولت خود را برد، گفت: در دنیا کسی شما را قبول ندارد، و حیثیتی نیز برایتان باقی نمانده است .

علی مطهری نایب رییس مجلس در پاسخ به اینکه علت مخالفتش با حجاب اختیاری چیست، بیان کرد: این موضوع نقطه پایانی ندارد و در نهایت به برهنگی خواهد رسید. البته امروز اجبار حجاب به معنای واقعی کلمه نیز در جامعه وجود ندارد و در کل کشور وضعیت حجاب قابل قبول است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها