کد خبر: 267852
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۷:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از حمله علی دایی به مازیار ناظمی تا احتمال حضور مربی هلندی در تیم ملی ایران

حمله علی دایی به مازیار ناظمی، احتمال حضور فن مارویک در تیم ملی ایران، مبلغ قرارداد بودیمیر با پرسپولیس و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 15 بهمن‌ماه است.

از حمله علی دایی به مازیار ناظمی تا احتمال حضور مربی هلندی در تیم ملی ایران
کد خبر: 267852
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمله تند علی دایی به ناظمی؛ چه کاره‌ فوتبال ایران هستید؟؛ علی دایی با انتقاد شدید از اظهارنظر مدیر روابط عمومی وزارت ورزش درباره گزینه‌های جانشینی کی‌روش تاکید کرد این فرد اجازه دخالت در فوتبال را ندارد. دایی هم‌چنین شیوه خداحافظی با مربی پرتغالی تیم ملی را خلاف فرهنگ ایرانی خواند و گفت که اگر ایران در جام ملت‌ها قهرمان می‌شد حتما علم فوتبال و مدیریت زیر سوال می‌رفت.

فن مارویک در آستانه توافق با تیم ملی ایران؛ سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی و عضو سابق AFC در توییتر اعلام کرد ایران در آستانه قرارداد 4 ساله با فن مارویک سرمربی سابق تیم ملی هلند قرار دارد.

بازیکن هندبال صربستانی خودکشی کرد؛ نواک بوسکوویچ، ملی‌پوش پیشین صربستانی با اسلحه خود را کشت.

هزینه انتقال بودیمیر به پرسپولیس مشخص شد؛ تیم دینامو زاگرب در نقل‌وانتقال‌های زمستانی 2019 میلادی فقط 750 هزار یورو بابت فروش ماریو بودیمیر به پرسپولیس درآمدزایی کرد. هزینه این تیم مطرح کروات در بخش خرید بازیکن نیز 3 میلیون و 650 هزار یورو بود.

پاداش فوتبال مساوی با 2 و نیم سال بودجه وزنه برداری است؛ بهداد سلیمی در مورد انتقادی که به پاداش فوتبالیست‌ها در فضای مجازی مطرح کر‌د‌ه بود، اظهار داشت: ورزش یک طرفش برد و یک طرفش باخت است. همه ما هم به خاطر تیم ملی ناراحت شدیم، ا‌ما به خاطر خبری که از تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای پاداش یک میلیون دلاری برد تیم‌هایی مانند یمن و ویتنام شنیدم، ناراحت شدم و تصمیم گرفتم سکوتم را بشکنم. پاداشی که بر‌ا‌ی این بردهای بی‌اهمیت در نظر گرفته شده بود تبعیض بین ورزشکاران بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها