ترامپ:

اگر بارون بخواهد، اجازه می‌دهم فوتبال آمریکایی بازی کند

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: در صورتی که پسرم بارون ترامپ به خواست خود به دنبال بازی فوتبال آمریکایی باشد، اجازه این کار را به او می‌دهم اما کاری نمی‌کنم که او را به سمت چنین تصمیمی بکشاند.

اگر بارون بخواهد، اجازه می‌دهم فوتبال آمریکایی بازی کند
کد خبر: 267853
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۶:۳۳:۴۴

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با یک برنامه شبکه سی‌بی‌اس گفت: من گزارش‌هایی که در مورد فوتبال آمریکایی منتشر می‌شود را دوست ندارم. منظور من این است این یک ورزش خطرناک است و فکر می‌کنم واقعاً ورزش سختی است.

او ادامه داد: البته من فکر می‌کنم تجهیزات این ورزش و کلاه‌های ایمنی آن خیلی بهتر شده‌اند اما مشکل را حل نکرده است. می‌دانید که البته من دوست ندارم چنین حرفی بزنم چون عاشق تماشای فوتبال آمریکایی هستم. من فکر می‌کنم لیگ فوتبال آمریکایی ان اف ال یک محصول بزرگ است اما من واقعاً در ارتباط با پسرم طور دیگری فکر می‌کنم چون شنیده‌ام بازیکنان لیگ ان‌اف‌ال می‌گویند اجازه نمی‌دهند پسران‌شان این ورزش را بازی کنند بنابراین این تنها منحصر به من نیست اما کار من در این خصوص سخت است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در عین حال خاطرنشان کرد: بارون ترامپ که ماه آینده میلادی 13 ساله خواهد شد از فوتبال معمولی لذت می‌برد و به گفته وی این ورزش در آمریکا به سرعت در حال پیشرفت است.

تحقیقات جدید در عین حال نشان داده در سال‌های اخیر تعدادی زیادی از بازیکنان فوتبال آمریکایی لیگ ان‌اف‌ال بعد از مرگشان معاینه و مشخص شده این افراد دچار آسیب تروماتیک مزمن مغزی (CTE) شده بودند. تحقیقات جدید نشان می‌دهند که این آسیب به دلیل ضربات مکرر به سر حادث می‌شود. در سال 2014 باراک اوباما رئیس‌جمهوری سابق آمریکا همچنین در مصاحبه‌ای گفته بود اگر فرزند پسر داشت به او اجازه نمی‌داد فوتبال آمریکایی بازی کند.

اوباما در این صبحت‌هایش کسی را که با دانستن خطرات این ورزش تصمیم به بازی کردن آن می‌بینید با کسی که سیگار می‌کشد، مقایسه می‌کند. اوباما که خودش عادت به سیگار کشیدن داشت، گفت: می‌دانید که این افراد چه کار می‌کنند آنها می‌دانند که وارد چه خطراتی می‌شوند و این دیگر یک راز نیست. این نوع احساس را من در مورد افرادی سیگاری دارم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها