کد خبر: 267868
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۶:۰۹:۳۱
| |

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان با بلاروس در آستانه لغو قرار گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال می‌گوید به دلیل شرایط سنی بازیکنان تیم بلاروس و مشکلاتی که در اعزامشان پیش آمده احتمال لغو دیدارمان برابر این تیم وجود دارد.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان با بلاروس در آستانه لغو قرار گرفت
کد خبر: 267868
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۱۶:۰۹:۳۱

اعتمادآنلاین| ‍‌‌ روز گذشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال خبری مبنی بر آمدن دختران فوتبالیست زیر 16 سال بلاروس به ایران و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم دختران نوجوان ایران منتشر کرد. اما زمزمه‌هایی از لغو احتمالی این دیدار به گوش می‌رسد. شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال ایران در گفت‌وگو با ایسنا در مورد احتمال لغو این دیدار دوستانه بیان کرد: هنوز آمدن تیم بلاروس قطعی نیست. البته اول قطعی بود اما چون شرایط سنی بازیکنان این تیم به گونه‌ای است که نیاز به رضایت نامه پدر دارند و تعدادی از آنها تاریخ پاسپورت هایشان تمام شده، به تاریخی که از آنها دعوت کرده بودیم نمی‌خورد. تا جایی که اطلاع دارم در یکی دو روز آینده آمدن یا نیامدنشان مشخص می‌شود.

او با بیان اینکه در رده ی زیر 16 سال لیگی نداریم که با ملی پوشان نوجوانان بازی کنند، گفت: قطعا لازمه سنجش بازیکن‌ها برای رقابتی که در اسفند ماه داریم بازی تدارکاتی است. اما در سطح ایران و در رده نوجوانان همیشه این مشکل را داشتیم که تیم قوی و خوبی وجود ندارد تا بتوان با آن بازی کرد. می‌دانید که ملی پوشان بهترین‌های ایران هستند و لیگی در این سطح وجود ندارد که با نوجوانان بازی کنند. در نتیجه همیشه خوشبینانه‌ترین رقابتی که می‌توانیم برای این رده داشته باشیم بازی با تیم جوانان‌مان است. اگر بلاروس هم نیاید پیش بینی کردیم که اردوی مشترکی با تیم زیر 19 سال برگزار کنیم و دو بازی تدارکاتی با آنها انجام دهیم.

تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال ایران خود را برای حضور در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا که اسفندماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها