کد خبر: 268035
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۷:۲۱
| |

یونایتد دستمز رشفورد را 2 برابر می‌کند

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قرارداد ستاره جوان خط حمله‌ خود را تمدید کند.

یونایتد دستمز رشفورد را 2 برابر می‌کند
کد خبر: 268035
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۵۷:۲۱

اعتمادآنلاین| ‌ نشریه «تلگراف» انگلیس گزارش داد سران باشگاه منچستریونایتد مذاکرات با مارکوس رشفورد با هدف عقد قراردادی جدید را آغاز کرده‌اند که بر این اساس دستمزد مهاجم روی فرم شیاطین سرخ دو برابر خواهد شد.

رشفورد 21 ساله از زمانی که اولگنار سولسشایر جانشین ژوزه مورینیو شده، چهره متفاوتی از خود نشان داده و در 10 بازی 6 گل برای منچستریونایتد به ثمر رسانده است، به همین خاطر سران این باشگاه انگلیسی پاداش عملکرد خوب وی را با قرارداد جدید خواهند داد که دستمزد وی را به بیش از 150 هزار پوند در هفته خواهد رساند.

مدیران باشگاه منچستریونایتد به خوبی به معطوف شدن نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید به این بازیکن 21 ساله آگاه هستند، از این‌رو قصد دارند با بالا بردن دستمزد رشفورد، او را برای مدت طولانی‌تری در اولدترافورد حفظ کنند، بازیکنی که قرارداد کنونی‌اش با من‌یونایتد تا سال 2020 است.

منچستریونایتد اخیراً قرارداد آنتونی مارسیال، دیگر مهاجم خود را تا سال 2024 تمدید کرد و دستمزد او را به 200 هزار پوند در هفته رساند. داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ نیز دیگر هدف مدیران باشگاه منچستریونایتد برای تمدید قرارداد است، این در حالی است که به آندر هررا، خوان ماتا و اشلی یانگ که قراردادشان در پایا ن فصل به پایان می‌رسد، چراغ سبز برای تمدید قرارداد نشان داده شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها