کد خبر: 268325
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۰:۳۹:۵۸
| |

اردویی درون مدرسه‌ای در یزد+ عکس

مدیر دبستان پسرانه دولتی ابوطالب یزد از برگزاری اردوی درون مدرسه‌‏ای در این دبستان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

اردویی درون مدرسه‌ای در یزد+ عکس
کد خبر: 268325
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۰:۳۹:۵۸

اعتمادآنلاین| ‌ مصطفی زارع توضیح داد: دانش‏‌آموزان در این اردوی درون مدرسه‎‎ای به صورت آزادانه در محیط مدرسه چادر زده و پخت غذاهای محلی و اجرای بازی‏‌های بومی را تجربه کردند.

اردو

به گفته وی، 306 دانش‏‌آموز پایه اول تا ششم ابتدایی این دبستان در این اردوی درون مدرسه‎‎ای با توجه به ضریب امنیتی بالاتر نسبت به بیرون از مدرسه شرکت کردند.

اردو

مدیر مدرسه ابوطالب در مورد اقدامات صورت گرفته در این مدرسه نیز گفت: توان حداکثری خود را برای ارتقا کمی و کیفی آموزشی در مدرسه به کار گرفتیم به نحوی که این مدرسه که تقریباً فرسوده بود را احیا کردیم.

اردو

وی از نیازهای آموزشی این مدرسه به ضرورت تجهیز کلاس‌ها به تخته هوشمند اشاره کرد و افزود: بخش‏‏‌های مختلف مدرسه از جمله میز و صندلی‏‌ها فرسوده است و نیازمند حمایت مالی بیشتر برای ارائه خدمات بهتر به دانش‏‌آموزان هستیم.

علیرضا نعیم آبادی، یکی از معلمان و پیشنهاد دهنده طرح برگزاری این اردوهای درون مدرسه‏‌ای، هدف از برگزاری این اردو را افزایش نشاط و شادابی دانش آموزان و ارتقا روحیه آنان برای بالا بردن کیفیت آموزشی عنوان کرد.

اردو

به گفته وی، دانش‏‌آموزان در این اردو زندگی آزادانه و استقلال را تجربه کردند.

اردو

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها