کد خبر: 268363
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۱:۴۱:۰۰
| |

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد؛

اهمیت تبلیغات در حوزه مد و لباس ایرانی و اسلامی

فاطمه ذوالقدر عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: در حوزه مد و لباس ایرانی و اسلامی باید از تبلیغات به عنوان بازوی مهم در شناساندن هنرمندان طراح کشور استفاده کرد.

اهمیت تبلیغات در حوزه مد و لباس ایرانی و اسلامی
کد خبر: 268363
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۱:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه ذوالقدر عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس در راستای حمایت از کالای ایرانی مصوبه ثبت سفارش کالاهای مصرفی و مصرفی بادوام خارجی دارای مشابه ایرانی که با کیفیت مناسب و به میزان کافی تولید شده باشد، را تا پایان مدت برنامه ششم ممنوع کرد، گفت: همه نهادها و ارگان‌ها باید دست به دست یکدیگر بدهند و از کالای ایرانی حمایت کنند.

ذوالقدر با اشاره به برگزاری بخش بین المللی هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در منطقه آزاد چابهار، افزود: برگزاری بخش بین الملل در منطقه آزاد چابهار کاری بسیار به جایی است زیرا این منطقه از لحاظ استراتژیک هم برای ایران و هم برای کشورهای منطقه مهم است، این منطقه با داشتن ظرفیت های بی شماراز جمله هنر سوزن دوزی زنان بلوچی می تواند به رقیبی برای کشورهای حوزه خلیج فارس و صادرات این هنر سنتی تبدیل شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مردم مخاطب اصلی هشتمین جشنواره مد و لباس فجر هستند، تصریح کرد: در حوزه مد و لباس ایرانی و اسلامی باید از تبلیغات به عنوان بازوی مهم در شناساندن هنرمندان طراح کشور استفاده کرد. بسیاری از مردم حتی از برگزاری چنین رویداد مهم فرهنگی و ملی کشور بی اطلاع هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها