کد خبر: 268735
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۴:۲۱:۰۰
| |

فرج‌الله رجبی، نماینده شیراز در مجلس:

توسعه کشور از مسیر صندوق رای می‌گذرد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات و رجوع به رای مردم در ایران، تاکید کرد که مسیر توسعه کشور از توجه به صندوق رأی و انتخابات می‌گذرد.

توسعه کشور از مسیر صندوق رای می‌گذرد
کد خبر: 268735
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۴:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فرج‌الله رجبی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شیراز گفت: عالیشوندی یکی از شجاع‌ترین مدیران ایران محسوب می‌شود؛ فردی که شورای کنونی شیراز و جریان‌های سیاسی وامدار او هستند. در دورانی که همه ما به شکلی محتاط عمل کرده و دو نبش می‌ایستیم! وجود آدم‌هایی معتقد به اصول و استوار به اصول مدنظر، بسیار ارزشمند است. من شهرهای زیادی را در کشور می‌شناسم که به لحاظ تنوع سیاسی و اجتماعی و قومی، شرایط خاصی دارند اما در هیچ یک از آن شهرها، فرماندارانش با مشکلات شیراز مواجه نبوده است.

او با تصریح اینکه فرماندار شیراز مسئولیت خطیری را برعهده دارد، گفت: مردم شیراز شهروندانی با روحیه، با نشاط و دارای دیدگاه‌های متعالی در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … هستند و همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند، حفظ این فضا بسیار دشوار خواهد بود.

رجبی با بیان اینکه ما بسیاری از مسائل را خط کشی نکرده‌ایم بنابراین ورود به این عرصه‌ها دشوار است، گفت: در این ایام جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است و برخی علما به بعضی فیلم‌ها ایراد می‌گیرند، اما باید سوال کرد که آیا شما خطی کشیده‌اید که به خارج شدن از آن خط ایراد بگیریم. مردم شیراز خوب یا بد که البته من آنان را خوب می‌دانم در بسیاری از حوزه‌ها از متوسط کشور جلوتر هستند، بنابراین ورود به عرصه مدیریت در این شهرستان بسیار دشوار و نیازمند شجاعت، شهامت، ایستادگی و ایثار است.

رجبی با بیان اینکه سال آینده، انتخاباتی در کشور پیش رو داریم، گفت: مهم نیست که چه کسی از صندوق خارج شود، مخالف یا موافق، مهم صیانت از حقوق شهروندانی است که رأی می‌دهند و این وظیفه خطیر برعهده فرمانداری است. توسعه کشور از مسیر انتخابات و رجوع به صندوق رأی عبور کرده و می‌کند و در شیراز برگزاری انتخابات حلوای تن تنانی است که تا آن را نخوری نخواهی دانست.

رجبی با اشاره به وسعت شهرستان شیراز در شعاعی حدود 40 کیلومتری، گفت: شهرستان شیراز هنوز روستاهایی را در خود دارد که با روستاییان آن با مشکل آب، راه، ارتباطات و … مواجه هستند. باید به داد این مردم رسید و مشکلات آنان را مرتفع کرد وما در مورد یک شهرستان دور از مرکز استان فارس صحبت نمی‌کنیم، بحث ما محرومیت بعضی روستاهای شهرستان شیراز است. باید همه دست به دست هم داده و برای رفع محرومیت‌هایی که گاه نمی‌توان آنها را باور کرد، همت کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها