کد خبر: 268968
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۰۸:۴۰:۰۰
| |

خاشقجی همچنان بحث داغ کنگره و کاخ سفید است

با گذشت بیش از چهار ماه از قتل خاشقجی جنگ و مجادله رسانه‌ای در رابطه با مرگ او بین کنگره و کاخ سفید همچنان ادامه دارد.

خاشقجی همچنان بحث داغ کنگره و کاخ سفید است
کد خبر: 268968
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با گذشت بیش از چهار ماه از قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی، جنگ و مجادله رسانه‌ای در رابطه با مرگ او بین کنگره و کاخ سفید همچنان ادامه دارد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در حالی که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از ارسال آخرین اطلاعات مربوط به جمال خاشقجی از سوی پمپئو به کنگره خبر داد منابع آگاه در کنگره اعلام کردند هیچ گزارشی در این رابطه دریافت نکرده‌اند.

در این حال، عادل الجبیر که خشم بن سلمان از نحوه تعامل او با این پرونده ترور باعث تنزل درجه‌اش به سطح وزیر مشاور در امور خارجی عربستان شده در گفت‌وگویی با نیویورک تایمز تمام تلاش خود را برای طفره رفتن از پاسخ به پرسش‌ها و ابهامات مربوط به پرونده قتل خاشقجی به کار بست.

او در این گفت‌وگو مدعی شد نمی‌تواند در رابطه با آخرین گزارش نیویورک تایمز که در آن تاکید شده بن سلمان از طریق یکی از دستیارانش خاشقجی را به استفاده از گلوله برای قتلش تهدید کرده اظهار نظر کند، زیرا استناد روزنامه آمریکایی به منابع ناشناس است.

الجبیر در عین حال ادعا کرد آنچه می‌دانیم آن است که این عملیات بدون دریافت مجوز صورت گرفته و دولت هیچ دستوری برای انجام آن صادر نکرده است.

گفتنی است دولت ریاض در این پرونده خاص بارها اطلاعات منتشر شده در رابطه با بخشی از آن را رد و سپس بعد از مدتی به صحیح بودن آن اذعان کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها