کد خبر: 269160
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۰:۲۸:۰۰
| |

شهردار بندر سیریک:

بندر سیریک کلید گردشگری هرمزگان است

شهربندرسیریک با داشتن جاذبه های متعدد گردشگری در مجاورت دریای مکران محلی برای حضور پرشور گردشگران از نقاط مختلف است

بندر سیریک کلید گردشگری هرمزگان است
کد خبر: 269160
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۰:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| عادل کمالی اظهار داشت: شهرستان سیریک را با توجه به داشتن ظرفیت‌های متعدد گردشگری می‌توان به‌عنوان شاه کلید گردشگری هرمزگان معرفی کرد.

وی افزود: سیریک با برخورداری از تالاب آذینی، نخیلات و باغات، دریا، ساحل ماسه‌ای زیبا،کوه‌های زیبا، تپه‌های ماسه‌ای، مکان‌های تاریخی قطعا می‌تواند با سرمایه‌گذاری مناسب بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت‌های لازم به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری هرمزگان و چه بسا ایران تبدیل شود.

شهردار بندر سیریک مطرح کرد: تبلور زیبایی‌های هر ملتی در فرهنگ و به‌خصوص هنر رخ می‌نمایاند؛ هنر با زندگی مردم این منطقه آمیخته است و جزئی از وجود آنهاست، هنرهای دستی رایج در این منطقه شامل برقع‌دوزی، سوزن‌دوزی، زری‌بافی، گلابتون‌دوزی و گرگور بافی، سوندبافی، چادر شب‌بافی و سبد بافی از صنایع دستی است که برای جذب گردشگر تاثیرگذار است.

کمالی اضافه کرد: در تعطیلات آخر هفته گذشته شهر بندری سیریک میزبان گردشگران پرشماری بوده است که نوید حضور گردشگران متعدد در نوروز 98 را دارد.

وی تصریح کرد: برای نوروز 98، تمهیدات لازم از سوی مدیریت شهری بندرسیریک دیده شده است که می‌توان به نصب المان‌های بومی منطقه و توسعه پارک ساحلی این شهر اشاره کرد.

شهردار بندر سیریک ادامه داد: در سیریک از هیاهوی شهرهای بزرگ هرمزگان اثری نیست، همه صدای حرکت امواج دریاست که زندگی پرتلاش را تداعی می‌کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها