کد خبر: 269528
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ۱۵:۱۰:۰۰
| |

در قسمت دوازدهم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از کاسنی تا کانادا در گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با علی جهانشاهی

علی جهانشاهی طراحی صنعتی خوانده و در فضای کارتون فعالیت دارد. تصویرسازی می‌کند. چاقوهای خاص طراحی کرده و ساخته و به عنوان یک کار ویژه با قیمت ویژه‌تر می‌فروشد. دبیر سرویس طرح چند نشریه بوده و مدتی هم فروشگاهی داشته که ساخته‌های ابتکاری‌اش را در آن می‌فروخته. در حیطه صنایع دستی هم فعالیت می‌کند.

حجم ویدیو: 32.64M | مدت زمان ویدیو: 00:19:50 دانلود ویدیو
کد خبر: 269528
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی جهانشاهی طراحی صنعتی خوانده و در فضای کارتون فعالیت دارد. تصویرسازی می‌کند. چاقوهای خاص طراحی کرده و ساخته و به عنوان یک کار ویژه با قیمت ویژه‌تر می‌فروشد. دبیر سرویس طرح چند نشریه بوده و مدتی هم فروشگاهی داشته که ساخته‌های ابتکاری‌اش را در آن می‌فروخته. در حیطه صنایع دستی هم فعالیت می‌کند.

این موارد چیزهایی است که ما دیده ایم. معلوم نیست چه فعالیت‌های دیگری هم کرده یا می کند یا خواهد کرد. همان طور که مشاهده می‌شود، او از استعداد زیاد، رنج می برد. جهانشاهی 8 سال برای درمان این استعداد به کشورهای بیگانه مهاجرت کرد اما بلافاصله فهمید جایی که رفته، مناسب استعدادهای زیادی که از آن‌ها رنج می‌برد، نیست. این بود که عطای آنجا را به لقای همان جا بخشید و مثل فنر سر جای خودش برگشت. این شد که ما توانستیم در قالب سلول گفت‌وگو از او سوال‌هایی بپرسیم و او هم جواب‌هایی بدهد و ما هم برنامه ای از خودمان در کنیم. انتظار ندارید که همه چیز را همین جا بگویم؟ دعوت می کنم تا گفت‌وگوی ما را در سلول گفت‌وگو با او ببینید و بشنوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها