کد خبر: 269759
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۴:۴۲:۰۰
| |

جای سرگرمی در تغییر بزرگ اسنپ کجاست؟

بازار اپلیکیشن‌های خدماتی این روزها داغ است؛ اپلیکیشن‌هایی که با یکدیگر سر رفع نیازهای مختلف مردم رقابت می‌کنند؛ در این میان، مجموعه اسنپ به تازگی لوگوی خود را به «علامت تعجب» تغییر داده و گفته که تمام خدمات این گروه، به زودی در قالب یک اپلیکیشن عرضه خواهند شد.

جای سرگرمی در تغییر بزرگ اسنپ کجاست؟
کد خبر: 269759
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۴:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| بازار اپلیکیشن‌های خدماتی این روزها داغ است؛ اپلیکیشن‌هایی که با یکدیگر سر رفع نیازهای مختلف مردم رقابت می‌کنند و در این میان مجموعه اسنپ به تازگی لوگوی خود را به «علامت تعجب» تغییر داده و گفته که تمام خدمات این گروه به زودی در قالب یک اپلیکیشن عرضه خواهند شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، یکی از متفاوت‌ترین اپلیکیشن‌های این مجموعه، «اسنپ کیو» نام دارد؛ اپلیکیشنی که در مدتی کوتاه توانسته به رشدی قابل توجه دست پیدا کند و شناخته شود. تفاوت اسنپ‌ کیو با دیگر اپلیکیشن‌های گروه اسنپ آن است که این برنامه در حوزه سرگرمی فعالیت می‌کند و نه تنها از کاربرها پولی دریافت نمی‌کند که به آن‌ها پول نقد نیز جایزه می‌دهد. این اپلیکیشن که یک مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی است، ابتدا تنها برای نسخه اندروید منتشر شد اما اکنون نسخه «آی‌او‌اس» آن نیز برای آیفون‌دارها منتشر شده است.

اسنپ کیو چه کار می‌کند؟

اسنپ کیو در واقع یک مسابقه آنلاین اطلاعات عمومی است که در قالب یک اپلیکیشن اجرا می‌شود. این مسابقه زنده است و یک مجری آن را اجرا می‌کند. کاربران برای شرکت در اسنپ کیو در ساعت‌های مشخصی از روز که با نوتیفیکیشن به آن‌ها اطلاع داده می‌شود، آنلاین شده و به سوالات اطلاعات عمومی پاسخ می‌دهند. اگر آن‌ها موفق شوند به تمام 12 سوالی که در این مسابقه مطرح می‌شود، پاسخ درست دهند برنده مسابقه خواهند بود. اما اسنپ کیو تنها یک برنده ندارد و جایزه آن‌که معمولا 5 میلیون تومان یا بیشتر است- بین تمام کسانی که به سوالات پاسخ درست داده‌اند تقسیم می‌شود. زمانی که مبلغ جایزه شرکت‌کنندگان به 20هزار تومان رسید، آن‌ها می‌توانند با وارد کردن شماره شبا آن را برداشت کنند.

البته این نوع مسابقه تنها یکی از شیوه‌هایی است که اسنپ کیو آن را اجرا می‌کند. اسنپ کیو به تازگی مسابقه‌های دیگری نیز به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

جت کیو

این مسابقه برعکس مسابقه اصلی مجری ندارد. احتمالا نام «جت» هم به این دلیل برای آن انتخاب شده که به دلیل حضور نداشتن مجری، سرعت اجرای آن بالاتر از مسابقه عادی است. جت کیو هر شب ساعت 8 برگزار می‌شود و جایزه آن کمتر از مسابقه اصلی است.

مسابقه بزرگ جمعه‌ها

این مسابقه که به مسابقه «جایزه بزرگ» معروف است، شب‌های جمعه برگزار می‌شود. جایزه بزرگ از نظر اجرا تفاوتی با مسابقه اصلی ندارد ولی جایزه آن بسیار بیشتر از جایزه شب‌های دیگر است. جایزه این مسابقه تا 35 میلیون تومان نیز رفته است و احتمالا در آینده بیشتر شود.

ماراتن

ماراتن مسابقه‌ای است که درست مانند اسم آن یک برنده دارد. در ماراتن ده‌ها هزارنفر باهم آن‌قدر مسابقه می‌دهند تا در نهایت یکی از آن‌ها برنده شود. این مسابقه در اسنپ کیو بسیار پرطرفدار است. ماراتن نیز با مجری برگزار می‌شود.

مدلی که اسنپ کیو برای مسابقه انتخاب کرده، در جهان نیز تازه است و به همین دلیل تغییرات کوچک و بزرگ برای چنین مسابقه‌هایی دور از انتظار نیست و همین موضوع نیز بر هیجان آن‌ها اضافه می‌کند. اسنپ نیز از یک تغییر بزرگ خبر داده که و آن‌طور که گفته این تغییر آغاز راه یک ماجرا است. باید دید که در این ماجراجویی، اسنپ کیو چه تصمیم‌های تازه‌ای برای دنیای سرگرمی خواهد گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها