کد خبر: 269792
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از صحبت‌های دوباره پسر عارف درباره ژن خوب تا واکنش عرب به حواشی دیدار پرسپولیس و فولاد

صحبت‌های فرزند عارف درباره ژن خوب، اعلام آمادگی علیرضا حیدری برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی، واکنش ایرج عرب به حواشی دیدار پرسپولیس و فولاد و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 23 بهمن است.

از صحبت‌های دوباره پسر عارف درباره ژن خوب تا واکنش عرب به حواشی دیدار پرسپولیس و فولاد
کد خبر: 269792
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ژن خوب، دوباره ژن خوب را تکرار کرد؛ حمیدرضا عارف رئیس کمیسیون صلح و ورزش گفت: وقتی ژن‌های خوب هستند که می‌توان در عرصه مختلف استفاده کرد چرا از ظرفیت آنها استفاده نکنیم.

آمادگی علیرضا حیدری برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی؛ علیرضا حیدری، قهرمان پیشین کشتی ایران و جهان که سابقه نایب رئیسی فدراسیون کشتی در زمان رسول خادم را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد، قصد دارد در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی شرکت کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ پیگیر اتفاقات اخیر هستیم؛ ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: احساس می‌کنیم اتفاقات اخیر یک سناریو است تا بازیکنان ما آرامش و تمرکز نداشته باشند و خسته و دلزده شوند.

صدا و سیما لوگوی منچستریونایتد را هم سانسور کرد؛ در ادامه سانسور لوگوی باشگاه‌های جهان در صداوسیما، این بار شیطان لوگوی باشگاه منچستریونایتد در اخبار ورزشی شبکه سه سیما حذف شد.

عجله وزارت ورزش برای واگذاری سرخابی‌ها بیشتر از همه است؛ محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش با تاکید بر اینکه واگذاری پرسپولیس و استقلال باید از سازمان خصوصی‎سازی پیگیری شود نه وزارت ورزش گفت: البته عجله ما برای تحقق این مهم بیشتر از همه است.

افشای فساد جنسی گسترده در ورزش کانادا؛ شبکه CBC کانادا تحقیقاتی در حوزه فساد در ورزش این کشور منتشر کرده است. طبق این گزارش بیش از 200 مربی در رشته‌های ورزشی مختلف از سال 1998 تاکنون به آزار جنسی ورزشکاران زیر سن قانونی متهم و محکوم شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها