کد خبر: 270281
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۶:۵۴:۰۵
| |

جمع‌آوری بیش از 4200 معتاد متجاهر در جنوب تهران

رئیس پلیس پایتخت از جمع آوری بیش از 4200 معتاد متجاهر از سه محله شوش، هرندی و مولوی خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 4200 معتاد متجاهر در جنوب تهران
کد خبر: 270281
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۶:۵۴:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از محله‌های شوش، مولوی و هرندی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 20 روز از آغاز طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی گذشته است و برخورد قاطع با تردد معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر این مناطق، توجه به منازل جرم‌خیز و پاتوق‌های خانگی معتادان و فروشندگان مواد مخدر همچنان در دستور کار مأموران قرار دارد.

وی با بیان اینکه مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان مواد مخدر نخواهد بود، گفت: تاکنون 87 خانه پلاک قرمز به همراه 635 اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و بویژه منطقه هرندی شناسایی و پلمب شده است.

رحیمی با بیان اینکه همزمان با آغاز طرح پاکسازی در این مناطق، 17 مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم سازی این مناطق آغاز کردند، گفت: از 20 روز گذشته تاکنون مأموران پلیس تهران بزرگ موفق به دستگیری 21 قاچاقچی و 793 خرده‌فروش مواد مخدر در محدوده شوش، مولوی و هرندی شده و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان بیش از 220 کیلوگرم انواع مخدر را کشف و ضبط کرده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ طی این مدت 4090 معتاد پرخطر، 131 معتاد متجاهر زن و 605 کارتن خواب از سطح معابر شهری این مناطق جمع‌آوری و پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها